Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 25 decembrie 2011

Crăciun :)


Bună, bună. E Crăciunul, aşa că sunt nevoit să vă spun SĂRBĂTORI FERICITE! Să vă aducă moşu' tot ce vă doriţi şi să vă distraţi în vacanţă... Că deh.. abia s-a terminat un semestru scurt şi urmează unul şi mai lung. Anyway, hai să nu mai vorbim despre şcoală că, personal, mă face să vomit.
Sincer, nici nu ştiu ce aş putea scrie în acest post. De Crăciun am primit tot ce am dorit, în mare electronice, haine, dulciuri.. Ştiţi şi voi. Deci nici despre asta nu am ce spune. Chiar nu am.
Mă bucur enorm că e vacanţă. Nici nu vă imaginaţi. Am scăpat într-un final de şcoală - mă dispera; abia aşteptam să vină. Şi acum sunt şi mai fericit că pe 29 decembrie plec în vacanţă în Germania, la snowboarding. E o tradiţie let's say şiii, desigur, că sunt nerăbdător. O să vizitez şi multitudinea de castele minunate din Deutschland - mă rog, nu pe toate, vă daţi seama, dar câteva, da. Şi abia aştept să fac fotografii. Să le fac fotografii, actually.
De asemenea, în acest post de Crăciun doresc să îi cer scuze şi lui Abbeh - şi tututor - pentru absenţa mea îndelungată de pe messenger, dar mi-am schimbat id - ul şi nu prea mai intru pe cel pe care îl ştiţi. Nu aveam descărcat multi messenger, dăăăh. Dar îl iau mâine de pe net şi o să mă ' prindeţi ' :)). Aşa că ÎMI CER SCUZE, LUME!
A trebuit să mă uit pentru istorie la un film destul de... neinteresant, după părerea mea. Kings speech, cred că îl ştiţi. Şi cum a fost un fel de temă, desigur că nu mi-a plăcut. Bertie ăla mi s-a părut aşa... mă abţin şi am stat două ore şi ceva să mă uit la el cum se ceartă cu toţi şi cum încearcă să vorbească fără a se bâlbâi. Era logic că se bâlbâia fiindcă, când era mic, se forţase să scrie cu dreapta când era, de fapt, stângaci. Când forţezi creierul să facă ceva, ajungi să devii ca Bertie. En fin, mi-a plăcut doar când înjura. Chiar m-a amuzat cu câtă uşurinţă spunea înjurăturile.
Ce să mai zic? Ah, da, îmi place să ' cotrobăi ' pe tumblr. Actually, I love tumblr. E genial :]]
Hmmm.. and now, fiindcă mi-e lene să pun pe zup nişte fotografii mai recente, am de gând să le pun acişa şi, dacă aveţi păreri, ştiţi ce trebuie să faceţi.

luminiţăă. luminiţăăă. luminiţăăăă.
macro.




Aşa, cam atât momentan. Nu ştiu când am să revin, dar nu prea curând, presupun. Şi îmi pare rău, dar am şi eu o viaţă - cum sună asta :)).
Săbători fericite tuturor şi un an nou fericit!

2 interesați:

Unknown spunea...

Merry X-mas, dear Metal! >:D< ori Alex, ori my fuckin' adorable cupcake.
Uhm, fotografiile sunt absodlut adorabile, deşi la a 2-a aş mai comenta câteva lucruri, dar nu am timp acum.XDDD
Eniuei, ziceai că-ţi place să umbli pe Tumblr. Şii ai unul? B-) Eu am.
Revenind, Crăciun fericit încă o dată, my dear! :)

Anonim spunea...

Merry Christmas!

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase