Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

marți, 14 februarie 2012

Leapşă.

Leapşă.

Având în vedere că mă plictisesc şi că nu am prea mult chef să scriu, am să fac o leapşă furată de peee.. blogul lui Addeh. But shhht! Nu trebuie să ştie, ok, guys? :))

Ai o poreclă?
Da,Metal/Buzz şi pe restul nu vreţi să le ştiţi :]].
Unde locuieşti?
London, UK.
Ce înălţime ai?
1, 82 : D
Ai zi onomastică?
Nu, nu am :))). Pe lângă faptul că sunt forevăr alone, sunt şi aşa de sărac de nu îmi permit o zi de naştere. 8 august.
Cu ce te ocupi?
Scriu, fotografiez, snowboarding, skateboarding, biking.
Ai fraţi sau surori?
O soră.
Limba maternă?
Română.
Limbi vorbite?
Engleză, spaniolă, germană.
Colecţii?
Am nişte monede din alea vechi, păstrate de bunică-miu.
Număr la pantofi?
45.
Şcoli absolvite
Şcoala Generală a Leneşilor :>.
Materia preferată?
Literatură, germană, puţin chimie.
Ce hobby-uri ai?
Scriu proză, snowboarding, skate, fotografiez, blogging etc.
Bani de buzunar?
Am. Vrei? :))
Dorinţa?
Să merg în jurul lumii.
Vise?
Da, am :)).
Număr norocos? 
27.
Ai vrea să revezi...
Boston - ul.
Ai animale de casă?
Trei pisici.
Sentimentul cel mai preţuit?
Prietenia.
Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă? 
Sunt multe :-j.


I'm missing spring so much.
Vreau să vină primăvara, m-am săturat de vremea asta infectă. E pur şi simplu oribilă. CÂH.
Am auzit de codurile numeroase din România şi m-am întrebat cum pot să pună cod galben când ninge 10cm. Câtă tragedie, câtă tragedie! Să murim că ninge 10 cm. În fine, când am vrut să mă amuz, m-am uitat pe net, să văd situaţia din Bucureşti. Vai, a nins puţin şi Bucureştiul e pur şi simplu închis. Până şi străzile şi bulevardele sunt închise din cauza cui...? ... Din cauza celor câţiva centimetri de zăpadă? Dar ce se fac frate ăia din Siberia?!
În fine, e România. Până nu închid ăştia un drum, nu se poate. Înţeleg, ăia din judeţele Vrancea şi Buzău au un motiv, dar şi Bucureştiul? Din cauza celor câţiva centimetrii? Okay... sad thing.
Eniuei, vă las, mon cher.
Şi dacă v-am supărat... nu uitaţi că e VD şi cum eu sunt scumpic şi micuţ, nu accept înjurături :]]. Ja, ja, danke :P.

1 interesați:

Adina Radu spunea...

Okaiii, this was a surprise *laugh*

Ăw, ai pisici, chiar trei ! :3 Vaii, de-ar exista mai multe persoane care adoră fiinţele astea micuţe şi drăguţe şi pufoase :3
I miss spring, summer and autumn, but NO winter for the name of god -.-

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase