Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

sâmbătă, 25 decembrie 2010

Leapșăăă

Mă plictisesc. So, am luat o leapșăăă de laaa Ayuka.

1. Tu ? Mă plictisesc.
2. Prietenul/ Prietena ta ? Vorbește cu mine la telefon.
3. Părul tău ? Proaspăt spălat.
4. Maică-ta ? Nu te-nterezează.
5. Taică-tu ? Ce-i cu el ?
6. Accesoriul tău preferat ? My new skateboard .
7. Visul de-azi-noapte ? Niște sânge.
8. Băutura preferată ? Pepsi.
9. Maşina pe care ţi-o doreşti ? Ferrari ( nu știu ce mode ) sau BMW
10. Camera în care te afli ? În dormitor.
11. Ex-ul tău ? Ă piți.
12. Frica ta ? Dunno.
13. Ce vrei să fii în 10 ani ? Mort ? No, scriitor.
14. Cu cine-ai ieşit aseară ? Cu niște amici/amice.
15. Ce nu eşti acum ? Obosit.
16. Brioşe ? Yeah...
17. Un obiect din lista ta de dorinţe ? Am tot ce vreau.
18. Ora ? A României : 12:38 . Miezul nopții, ce naiba.
19. Ultimul lucru pe care l-ai făcut ? Am închis telefonul.
20. În ce eşti îmbrăcat/ă ? Niște pantaloni de trenning gri.
21. Vremea ta preferată ? Aia posomorâtă sau când ninge/plouă.
22. Cartea ta preferată ? Momentan Evermore.
23. Ultimul lucru pe care l-ai mâncat ? Ăăăh.. Ciocolată.
24. Viaţa ta ? Genială.
25. Starea ta ? Bored, like i said.
26. Corpul tău ? Întins pe pat.
27. La ce te gândeşti acum ? La ce voi face după ce voi termina de scris.
28. Maşina ta ? N-am.
29. Ce faci în acest moment ? Scriu aici, ascult Wishmaster și sun o amică.
30. Vara ta ? Scurtă, dar genială.
31. Ce culoare are lenjeria ta ? Neagră.
32. Cum e vremea ? Nu mă uit pe geam + e întuneric.
33. Când e ultima dată când ai râs ? Acum câteva minute.
34. Ce este tv-ul tău ? Un obiect la care se difuzează emisiuni.Ce poate să fie ? !

Mă duc să-mi caut niște chestii pe care nu le voi găsi așa rapid.
Ah, și, crăciun fericit.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase