Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

vineri, 2 septembrie 2011

Poveşti .

Nu mai am imaginaţie! Nu ştiu ce e cu mine. Nu mai am idei şi dacă, printr-o minune, am, atunci nu pot să le aşez de hârtie. De aproximativ o lună mă chinui să scriu la Sângele tău este cerneala mea, dar nu-mi place ce a ieşit. Aşa e la celelalte poveşti ale mele - ce să spun, la Când fulgerul loveşte am scris 3 rânduri .-.  .
E prima dată când fac aşa ceva şi nu ştiu dacă să mă simt prost sau să mă bucur că, prin absurditate, o să îmi răspundă cineva la întrebare. Însă pot spera, nu? :]]
Ce părere aveţi despre un extra Shawn la Sângele tău este cerneala mea? Chiar aş vrea să vă ştiu răspunsul, pentru a vedea dacă m-am chinuit degeaba sau nu. Şi de aceea vă cer să fiţi sincer.
well, vă aştept răspunsurile - dacă vor exista (: .

Metal.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase