Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 8 noiembrie 2010

Cum să fii cu persona ce-ți place ( fantezii, desigur, but you can try * laughs * )

N-am mai scris de mult că nu mai am deloc timp. Nu mai am deloc timp. Sunt prins în mii de alte chestii. Totuși, am decis să mai scriu ceva p - aci. despre... tâmpitele de superstiții. De fapt, nu sunt superstiții și nu mă chinui să le dau un nume acum.
Astăzi, pe mess, am trăncănit cu Avril și a început să-mi spună de niște câcaturi ce le-a citit pe net și a doua variantă pe care o să o spun, i-a funcționat unei prietene de-a ei.
Ideea generală a acestei chestii e că ție ( da, tu, cel ce citești ) îți place de un tip ( asta gândindu-mă că cei ce citesc sunt de sex feminin ) pe nume... Michael ( lipsă de imaginație ), iar tu nu știi de simte pentru tine, dar vreți să fiți împrună. Tu te tot întrebi cum să vă cuplați. Și acum vin chestiile fantezice care mi le-a spus Avril ca să mă amuze.
1. Îți trebuie o panglică roșie. Scrii pe ea numele lui Michael și după numele tău și o legi la mână astfel încât ce ai scris să nu se vadă ( să fie cu fața spre mână ) . Bei un pahar de vin ROȘU ( neapărat roșu și îl dai pe gât dintr-o înghițitură ) și dupaia îi dai foc panglicii. Cică, o să fii cu tipul.
2. Îți trebuie o lumânare mare roșie și o farfurie neagră. Ca să funcționeze, trebuie să fie lună plină și merge numai la miezul nopții. Deci, scrii pe spatele lumânării numele lui Michael ( cu unghiile ) și o așezi pe farfuria neagră. Apoi, aprinzi lumânarea fix la miezul nopții când e lună plină. Lași să curgă multă ceară și dupaia trebuie să o stingi cu ajutorul degetelor. Bingo, ești cu el !
Chestia a doua i-a mers unei fete, deși a ținut relația numai pentru o lună. Totuși, mi se par pure fantezii și, poate, doar obsedații le-ar folosi. Nu cred că funcționează. Not at all.
Also, e prea simplu așa. Dai foc la ceva/bei un pahar de vin și toate problemele legate de relații dispar.
În plus, chestia trebuie să fie și reciproc, nu ?


Au revoir.

1 interesați:

Andruşca spunea...

Meeei, a doua a grea. TT^TT Luna plina si miezul noptii, pe langa ca mie imi e frica de intuneric si la doisprazece noaptea deja dorm, nici n-am unghii. o.o'' Daca ai tu, mi le imprumuti? Eh, bine ca nu esti supersticios. :]] Eu as incerca din amuzament. Nu-mi plac chestiile cu superstiile si cam tot ce se leaga de ele. T.T Mda, treci pe sub scara, ani, mii de ani de ghinion. Vezi sa nu o cred. :]]

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase