Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 28 octombrie 2010

Ce iubește Metăl !

Este cea mai genială sărbătoare, după ziua mea ( ce, după părerea mea, ar trebui să fie făcută sărbătoare mondială ! ) ! Ce sărbătoare ? Halloweenul, ofc. Iubesc această sărbătoare și mi se pare că e... minunată. Adică, eu, cel ce adoră fiecare ceatură scary, se poate bucura în pace de o noapte legată de aceste ființe. Merg și la o petrecere, iar eu voi fi costumat într-un vampir. Not too hard. Numai niște dinți d - ăia ascuțiți și voi purta haine goth. Simple. Also, la petrecere o să fie multă distracție. Se ține la un tip acasă și o să facem și un foc de tabără ce o să fie memorabil ( deși așa beți, morți nu mai contează ) . Totuși, focul ăsta alungă spiritele rele și eu le vreau cât mai aproape de mine ! Sunt pasionat de ele și focul le alungă. Not fair. Oricum, Halloweenul ăsta o să fie legendar! Abia aștept să o trag pe Avril de fustă fiindcă ea se îmbracă într-o mumie rockeriță ( foarte ingenios :)) păcat că nu folosește hârtia igienică ca bandaj ) și să îl trag pe Kay de urechiușe fiindcă o să fie un drac ( chiar asta o să fie :)) ) . Plus că o să strâng și bomboane : x .

În România, Halloweenul e un căcat. Ignorat total. Și asta mă enervează. În limba română sunt atâtea cuvinte englezești încât dă pe dinafară săraca și am împrumutat și mâncarea englezilor / americanilor. Totuși, numai sărbătoarea mea preferată nu a fost băgată în seamă. Blasfemie ! În țara tuturor speranțelor, dacă vrei să faci o petrecere de Halloween la școală și îl întrebi pe prof, îți răspunde : De ce? Nu e o sărbătoare românească. După ei, ar trebui să sărbătorești numai Sânzienele și alte tâmpenii. Adică, e Halloweenul oameni buni ! Spiritele rele vin printre voi și nici nu le băgați în seamă ! Oricum, e enervant că nu se sărbătorește Halloweenul în România.

Deci, oameni buni, METĂL IUBEȘTE HALLOWEENUL ! Îmi place la nebunie faptul că spiritele rele vin printre noi.

O să revin, probabil, cu detalii despre petrecere.

P.S.: Ca deșteptul, nu știu ce mi-am făcut la păr și o parte din breton are tentă spre roșu. E negru și vârfurile sunt roșii. Nu știu ce s-a întâmplat că nu i-am făcut nimic, dar probabil că cineva dintre bunii mei amici mi-au pus ceva în șampon. I'll kill them.

P.P.S. : Zici că scriu o scrisoare * laughs *

P.P.P.S. : Nu uitați, ador HALLOWEENUL !

P.P.P.P.S. : Vă dați seama că fac asta doar ca să vă enervez, nu ? :))

Vă las.
Au revoir.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase