Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 21 octombrie 2010

Că doar asta mi-a dat școala !

Am avut o săptămână de căcat. Multe teste și dureri de cap. Azi am dat la istorie și am greșit un an. Nu știu cât o să-mi scadă, dar sper că puțin. Trebuie să fie puțin.
Weekendul ăsta trebuia să fie cel mai mișto, dar se pare că Dumnezeul ăla vrea să-l strice. E festivalul, vreau neapărat să merg și nu pot să stau acasă ! În casă se face curățenie generală and stuff și mama a chemat vreo douăzeci de oameni ca să facă curat și nu putem să stăm acasă. Ea rezervase trei bilete de avion în Paris și aș fi mers dacă nu era MCM. Am vorbit cu Avril și zicea că pot să dorm la ea în weekend, ceilalți prieteni fiind plecați din Londra. Nu știu ce zvonuri vor reieși din faptul că dorm la ea două nopți, dar nu-mi pasă. Sigur o să se zică că suntem împreună, dar, nah, nu-mi pasă.Să creadă ce vor. În plus, tot trebuia să stau cu Avril tot weekendul. Mergem împreună la festival și ea mă ajută cu hainele. Mă îmbrac în Ciel și ea în Nana Osaki. Vă dați seama că o să arătăm genial. Mă rog, n-o să fiu tot timpul îmbrăcat în Ciel că o să mă satur de costumul de cosplay, ci o să fiu costumat și în Lelouch ( de fapt, Zero că ador costumul lui Zero și am primit cadou costumul ) , Ed din FMA ( îmi place jachetaaaa aia roșie ) și într-un tip brunet, rocker ( la rugămintea lui Avril ) . Nu vreau să port același costum + mai e și garderobă. Perfect. Oricum, văd eu.
Nu mai am ce să spun, cred.
Viața mea e un căcat mare ce mă obosește teribil.
Mă duc să-mi fac temele că asta mi-a dat școala asta idioată.

Au revoir .

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase