Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 20 martie 2011

Hey~

Aproape că uitasem de blogul ăsta, aşa mă luasem cu diferite lucruri.
În ultima lună, nici un lucru incredibil de minunat nu m-a izbit şi nimic oribil nu m-a atins. Pur şi simplu a fost o altă lună plictisitoare.
Încep să mă plictisesc de viaţa mea, ştiţi ? Okay, ciudat să te plictiseşti de o viaţă, dar e precum într-un joc dăla gen sims... După un timp te saturi de o familie şi faci alta. Păcat că eu nu pot să-mi fac altă viaţă.
Acum ceva timp, am vizionat un film genial cu Johnny Depp şi Angelina Jolie. Yeah, The Tourist. Sincer să fiu, am vrut să văd filmul din cauza actorilor principali căci plotul nu m-a impresionat foarte tare. Mi-a plăcut la nebunie de Angelina şi de aceea este una dintre actriţele mele preferate. Depp nu pot spune că a jucat foarte bine, dar l-am simpatizat mai mult în Piraţii din Caraibe. Ideea e drăguţică şi filmul uneori hazliu şi plăcut. Mi-a plăcut cum alerga Frank pe clădirea aia şi, de asemenea, conversaţia dintre Frank şi tipa jucată de Jolie în tren. Finalul a fost de milioane. Nu mă aşteptam ca Frank să fie Alexander care era căutat de toţi oamenii ăia. Făcusem chiar o paralelă cu cărţile scrise de Agatha Christie fiindcă, când citeai cărţile, credeai că X este criminalul, iar în final se dovedea că Y e criminalul. Mă rog, filmul a fost drăguţel, dar mi-a plăcut că în el au jucat actorii mei preferaţi.
Ieri am început să citesc cartea The last song de Nicholas Sparks. Mi-a spus mai demult Alice că Nicholas Sparks este un cunoscut autor romantic, iar eu nu pot să spun că sunt înnebunit după cărţile romantice şi de aceea i-am zis lui Alice că nu o să citesc una scrisă de el aşa curând. Ieri, mă fâţâiam printr-o librărie şi am văzut cartea asta, The last song, pe un raft. Am citit rezumatul de pe spate şi mi s-a părut oarecum interesant, aşa că am cumpărat-o. Aseară am citit vreo cinci capitole şi îmi place destul de mult. Mai ales de Ronnie care e o tipă foarte tare. Îmi place cum scrie Sparks. Are un mod aparte şi foarte plăcut. Eniuei, o să revin cu un post dedicat cărţii după ce o voi termina.

C'ya.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase