Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 20 martie 2011

Japan.

Toţi ştiţi ce a păţit Japonia, nu ? Cum să nu ştiţi, doar s-a difuzat la televizor în toate ţările lumii. Ei, eu nu pot spune "oh, ce rău îmi pare pentru Japonia!" sau " de ce Japonia şi nu altă ţară ? " . De fapt, aş putea spune asta dacă mi-ar plăcea teribil de mult ţara. Şi nu o ador, deşi am fost de vreo trei ori prin Tokyo şi de mai multe ori la nişte prieteni din Kyoto. Oricum, chiar dacă m-aş plânge, nu aş putea să schimb nimic, doar aş părea un plângăcios.
Pentru japonezi cutremurul nu a fost o surpriză fiindcă se aşteptau să vină "the big one" . Oricum, dacă ar fi fost doar cutremurul, nu ar fi fost cine ştie ce pagube. Clădirile lor sunt special proiectate ca să nu cadă la primul seism, iar oamenii sunt pregătiţi. Categoric nu se compară cu România, mai ales că ei au cutremure deseori. Chiar ne zicea o profesoară că blocurile lor s-au legănat aproximativ jumătate de oră după cutremur şi că au fost nenumărate replici. La ce să te aştepţi după un cutremur de 8.9? Chiar mă gândeam că dacă un asemenea cutremur s-ar fi abătut asupra României ţara ar fi DISTRUSĂ ! Cu ADEVĂRAT DISTRUSĂ !
După părerea mea, tsunamiul a distrus Japonia. Dacă ei erau pregătiţi pentru un cutremur uriaş, cum să se fi pregătit pentru un tsunami ? Valul ăla distruge orice şi nu poţi face ceva ca să-l previi. Imaginile de la televizor erau cu adevărat incredibile. Mă holbam fără cuvinte la imaginile cu apa care lua casele şi le ducea naiba ştie unde.
Şi altă problemă o constituie explozia ce s-a produs la reactoarele nucleare de la Fukushima. Chestia cu radioactivitatea nu se compară DELOC cu tsunamiul şi cutremurul. Chiar ieri un amic, J. , îmi spunea că radioactivitatea crescută avea să pună punct Japoniei. Şi, eu chiar încep să-i dau dreptate, deşi nu am mai ascultat de trei zile ceva despre Japonia.
Heh. Imaginile pe care le-am văzut la televizor şi pe net se asemănau cu cele din filmul 2012. Sfârşitul lumii începe din Japonia * laughs * .
Am câţiva prieteni răspândiţi prin Japonia şi zilele trecute am reuşit să vorbesc cu ei căci doi dintre ei stăteau pe lângă Fukushima, alţii în Tokyo. Sunt bine, lucru de care mă bucur.
Mă rog, sper ca Japonia să-şi revină pentru că tipele de acolo sunt foarte drăguţe * laughs *. Oricum, toţi ştim că îşi vor reveni - greu, dar o să o facă.

Peace.

2 interesați:

Danb spunea...

Iti dau dreptate -_- ...

In jur de 5 ani , japonezii vor reconstrui totul.
Nici nu ne vom aminti " ce a fost odata ".

Au situatia destul de sub control , cred eu.

[ Mai putin centrala nucleara de la Fukushima ]

E destul de normal cutremurul pentru ei , chiar si tsunami-ul mai merge , dar centrala nucleara e destul de mult ...

Pare rau , but I don`t cry

Raluk:X spunea...

asta a fost o postare destul de interesanta.imi place pentru ca exact cum ai spus si tu nu ai facut pe plangaciosul:*

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase