Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 17 aprilie 2011

Heh.

Nu am mai trecut pe aici de mult timp fiindcă n-am avut chef să scriu. De fapt, nici n-am prea ştiut ce să scriu. Le-am lăsat pe toate să se adune ca să scriu o tonă acum =]] . Tipic mine. Firstly, săptămâna trecută a fost idioată. What can I say... Am avut de făcut un discurs la engleză pe tema ' how to stop violence on TV ' şi l-am improvizat când venise rândul meu - neah, lenea asta :]] . La istorie am luat cea mai mare notă din clasă la test şiii i'm proud of me 'cause i didn't learn. You know, the biiiiig LENE. Pentru săptămâna viitoare am planuri mari. Mă rog, ele au început de azi că mi-am pus aici canalele din România şi un amic din ţară îmi plăteşte abonamentul. Asta pentru că îmi plac reclamele ălora de la Vodafone şi vreau să văd finala de la Românii au talent, chiar dacă Britain's got talent îmi place mai mult. So, yeah, o să organizez o ieşeală. :> O să mă întâlnesc cu Richard că nu l-am mai văzut din februarie, de la o petrecere. Sooo.. vreau să-l văd. Şi unde altundeva puteam merge înafară de cinema? Nicăieri. Voiam să mergem la Red Riding Hood sau Limitless sau Scre4m. Depinde acum de chef =]] . Vine Paştele, btw. Şi am primit o tonă de mailuri cu ' Paşte fericit ' de la profii şi colegii din România. Când vedeam scris ' Paşte fericit ' mă luau dracii. Urarea asta e ceva gen : îi spui unui om să se ducă să mănânce iarbă pe câmp. E foarte greu să se spună ' sărbători pascale fericite ' -.-. Pfooa.. Cred că n-ar mai trebui să o lungesc că am de scris o tonă şi am multe idei, dar puţin timp -.- . Tipiic. N-am mai scris la The power of love [ cu Nya ] de o viaţă =]] şi mi-e aşa lene să scriu şi la Dragostea este magia iluziei [ cu Abbeh ] , Sângele tău este cerneala mea şi Ultimul glonţ.

Lenelenelene.




Mi s-a stricat şi ceva pe la blog că nu-mi mai lasă alineat. o.o Unde dau enter, lasă spaţiu liber în ' Postare nouă ' , dar pe blog arată de parcă n-aş fi lăsat. Shit.

1 interesați:

Andruşca spunea...

Lasa, lasa, nu mori fara alineat. xd Meeeeei, ca tot m-am tinut sa-ti zic, dar am uitat (cum fac de obicei). :]] Baga continuarea la Ultimul glont, ca altfel de impusc cu ultimul glont. T.T Ti-am facut si reclama la o colega, dar eu ii dau tone de chestii yaoi cand imi cere si ii povestesc si altele, iar ea "Da, da - o sa ma uit/citesc", apoi "Nu, nu m-am uitat peste ele". TT^TT E cruda viata, nu, Alexe?

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase