Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 18 aprilie 2011

Pisiiiici

Mi'am declarat pe aici vreodată dragostea pentru pisici? Probabil că nu, dar am să o fac acum. :]

I really looooove cats. Îmi plac la nebunie din toate punctele. Sunt aşa frumoaseee~, mai ales cele gri cu ochii albaştri de care sunt îndrăgostit. Ohhh, şi cele care's molcuţe şi au multă blăniţă pe burtă şi ador să le mângâi pe burtă şi ele să toarcă :]] . Dar îmi place la nebunie şi comportamentul lor. Sunt şmechere, ştiu să profite şi alintate de pocnesc. Hoaţe rău, ce'aş putea zice =]] . Am trei şi le adorr . Un motan gen Garfield ca culoare şi cu ochii verzi [ hehe, face ravagii ] , o mâţă portocalie cu alb şiiii foarte sweet şi încă o mâţă gri toată cu ochii portocalii [ şi, sincer să fiu, e mâţa mea preferată ] .

Per total, ador mâţele. :] Poate fac asta din cauză că's leu [ ca zodie ] , but i don't care. Le ador şiiii sunt cele mai geniale animale.

1 interesați:

Kiraa. spunea...

nu mă așteptam să-ți placă pisicile.. ^ ^'
spun asta pentru că am mai intrat pe blogul tău(mulțumiri zup) și te-am mai citit, iar sincer nu mă așteptam. :]

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase