Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 18 aprilie 2011

Red Riding Hood


Am văzut filmul în astă după - amiază :]] . E... destul de mişto, deşi nu m-a impresionat în cine ştie ce mod.

Firstly, pe net scria că este horror şi eu n-am prea văzut deloc horror pe acolo. Nu ştiu ce dorea să fie horror, dar nu mi s-a părut. Lupul ăla nu arăta aşa înspăimântător şi mie chiar mi-a plăcut. Era mişto realizat :] . So, cum am zis, nu mi s-a părut horror.

Tipa care o interpreta pe Valerie, Amanda Seyfried, a fost aleasă bine. Adică, aşa mi-o imaginam pe scufiţa roşie - poate puţin mai gotică. Sincer, la început mă întrebam de ce se numeşte 'Scufiţa Roşie' când Valerie era îmbrăcată în albastru. Eniuei, mi-a picat fisa când a zis părintele Solomon că roşul e culoarea diavolului şi când i-a dat bunică'sa pelerina aia. Actorul care-l interpretează pe Peter m-a amuzat teribil. Când l-am văzut pentru prima dată, am zis : ' ha, ce faţă devil are ăsta' . Eram sigur că el era vârcolacul, nu omul bun. Henry mi s-a părut că avea o faţă de... fricos. Nu ştiu, mi se părea temător. Eniuei, niciodată n-am avut impresia că el era vârcolacul. Ah, ba da, o sigură dată când el i-a văzut pe Peter şi Valerie sărutându-se. Adică, felul în care a dispărut m-a făcut să-mi pun întrebări.

Acţiunea a fost okay, deşi nu m-a impresionat. Îmi plăcea când apărea lupul ăla o.o . Şi mi-a plăcut şi masca aia pe care i-au pus-o lui Valerie când îl aştepta pe vârcolac.

Îmi plac ochii lui Amanda Seyfried şi are ţâţe frumoase.

Nu pot să-l sufăr pe Solomon, deşi actorul îmi aminteşte de un personaj din LOTR.

Finalul mi-a plăcut. Adică, pe tot parcursul filmului s-au ridicat diferite suspiciuni. La început credeai că Peter e vârcolacul, apoi Henry, apoi bunica lui Valerie şi mai ştiu eu cine. Sincer să fiu, nu mă aşteptam ca tatăl lui Valerie să fie vârcolacul fiindcă nu m-am uitat deloc pe parcursul filmului la ochii lui.

Per total, e un film destul de mişto deşi eu îmi doream să fie cu adevărat horror.


P.S.: E mai bine regizat ca Twilight - zic asta fiindcă au aceeaşi regizoare.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase