Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 24 octombrie 2011

Party.

Aşadar, revin destul de rapid. Nu o să fie un post lung si am sa scriu fara diacritice - mi-e prea lene si m-am obisnuit fara ele. Asa.

Cred ca am innebunit!
Da. Desigur. De ce? Fiindca, ei bine, anul asta ni s-au schimbat muulti profi si poti spune ca este un nou inceput - gen clasa a noua. Nu ii cunoastem, nu stim cum vor reactiona etc. Si, colac peste pupaza, am poimaine o petrecere la care trebuie sa merg, iar pentru asta trebuie sa absentez de la scoala. Cred ca ati inteles ce voiam sa zic. Da, nu ar fi o mare problema pentru mine, insa am doua ore de matematica in ziua respectiva si am o nota destul de mica in catalogul personal al profei. Asa ca, presupun, intelegeti de ce sunt atat de... speriat, let's say. Nu vreau sa-mi treaca respectiva nota  si mi-e oarecum frica. Yap, e o petrecere pe liceu let's say si, well, toti profii stiu de ea - ni s-au scurtat si orele pt. ea. En fin. Nu inteleg de ce ma tem de asa ceva - GOSH! Pur si simplu nu sut copilul problema astfel incat sa imi treaca nota din rautate. So.. I'll stop here.
Probabil va plictisesc cu plictisoseniile mele.
See ya.

1 interesați:

Adina Radu spunea...

Dacă spui că nu eşti copilul problemă, cred că profa nu va fi atât de rea cu tine, mai ales în cazul în care te cunoaşte pe tine, cât şi potenţialul tău :-? en fin, asta e ceea ce cred eu - don't know her, your teacher.
Totuşi, să înţeleg că petrecerea este ziua ? Dar tu nu eşti de dimineaţă ? Ah şi dacă ţi se scurtează şi orele în ziua respectivă, cam la cât ai ieşi de la liceu ?

Wait. E o petrecere de care ştie tot liceul, inclusiv profesorii ? o.o Come on, nu cred că vei fi judecat or sth ; nu faci nicio crimă. Sunt sigură că vor înţelege totuşi - nu cred că-s bestii fără milă o.o
Sau sunt ... ? ._."

Eniuei, deci e mâine ^^

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase