Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 3 noiembrie 2011

REVOLTĂ!

Cui îi trebuie biologia?! Mda, încep cu o nouă revoltă personală legată de * ta daaam * BIOLOGIE!  Nu înţeleg cui îi trebuie să ştie celula şi toate cele. Doar nu o să te oprească cineva pe stradă să te-ntrebe cum se mai numeşte ADN - ul sau ceva legat de mitocondrii. Mda. En fin.
Am dispărut şi aici s-a întreiat scurta mea revoltă (:

2 interesați:

Adina Radu spunea...

Te sustin :))

Unknown spunea...

Chiiar mă întrebam unde dispărusei! Nu, de ce să te revolţi împotriva biologiei? :3 Vorbesc eu, care mă duc la olimpiadă şi nu ştiu nimic. NIMIC. *laughs*
Oh, eniuei. I miss you! huuuggiiies!

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase