Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 21 iulie 2011

Earl and Fairy; Special A

Earl and Fairy



Ăsta e un anime pe care l-am terminat acum... 5 mins or something like this. Anyway, am avut o călătorie de o zi and toţi spuneau că Earl and Fairy e un anime mişto. Şi aşa l-am văzut.

Acţiunea se desfăşoară în secolul 19, în Londra - ăsta fiind unul dintre principalele motive pentru care m-am uitat. O tipă, Lydia este un Fairy Doctor, o persoană ce poate vedea zâne şi tot felul de chestii supra naturale. Viaţa ei este dată peste cap când se întâlneşte cu Edgar, the Blue Knight Earl - dacă nu mă înşel. Şi de aici izvorăsc tone de probleme, pentru ca să nu o mai lungim.
Părerea mea? Well, it was kinda boring. The same romance and comedy thing. Anyway, I liked it because it was fantasy * laughs * . Oricum, e cam banală povestea, dar bună de privit când eşti pe drum. Oricum, comedie a fost în unele părţi, dar nu o să spun care fiindcă ar strica tot farmecul.
Ideea animeului, însă, mi s-a părut drăguţă - alt motiv pentru care l-am vizionat - fiindcă nu am mai văzut Fairy Doctors - nici nu ştiu cum să traduc asta : )) - şi nici o poveste atât de încâlcită. Anyway, mă nemulţumeşte faptul că se încadrează în genul ' romance ' şi, deh, ăia nu s-au sărutat nici o dată. Nu că aş ţine morţiş să facă asta, dar în alte animeuri TOT romance, unii şi-o mai şi trăgeau :]] .
Grafica nu e cine ştie ce, având în vedere că l-am văzut pe Youtube. Nu e nici spectaculoasă, dar nici de căcat. Relativ bună sau medie. Personajele au fost drăguţele, mai ales That Girl - i can t remember her name - fiindcă chiar semăna cu o zână. Anyway, mi-a plăcut şi Raven la aspect, în special chestia aia a lui cu ochiul, pretty nice. Şi Edgar - what a name . . . - a fost frumos conceput, mi-a plăcut culoarea ochilor săi şi, poate mi s-a părut, dar semăna incredibil de mult cu Yuki Eiri - FANELE GRAVITATION ! :]] Oricum, erau şi personaje cu adevărat hidoase, din punctul meu de vedere: sora lui Raven, tipul cal, for example - they ' re so... bleah că nici nu le pot ţine minte numele :]] .
Acum nu ştiu dacă să vă recomand cu atâta căldură animeul fiindcă pe mine, băiat fiind, nu m-a dat pe spate the same old love story. Însă, ce vă pot spune, e că dacă vă place genul romance şi dacă vă place fantasy - ul, îl puteţi viziona cu... destulă plăcere.




Special A

( S.A.)


Special A este un alt anime pe care l-am vizionat... ieri :]] . Yeah, sunt pe drum şi în maşină nu îmi găsesc ocupaţii foarte bune + că sunt mai multe fete decât băieţi şi ele iubesc romanticul. Poor me :]] .
În acest anime este iarăşi prezentă o poveste de dragoste kinda weird: Hikari şi Kei sunt cei mai mari rivali, Kei fiind tot timpul pe locul întâi, urmat de Hikari - always number two. Şi, desigur, Hikari îl tot provoacă pentru ca ea să fie no.1 şi niciodată nu reuşeşte să îl învingă. Apoi, Kei începe să simtă ceva pentru ea şi... de aici începe adevărata poveste. Este, actually, aventura a şapte elevi dintr-o clasă specială ce încearcă să rămână uniţi. Something like this.
Povestea mi s-a părut... epică. :]] Spoilers! Nu, povestea de dragoste - cică - nu m-a sensibilizat,ci m-a amuzat teribil, precum şi comportamentul lui Kei şi al lui Hikari. Anyway, a fost un anime ce a avut la bază una dintre cele mai refolosite idei evăr : tipul e bolnav, tipa are grijă de el şi se sărută. Yeah. Tipic. Mă rog, acum depinde şi modul în care este povestit totul şi suspansul - astea-s lucrurile ce dau un plus unei poveşti.
Ei bine, eu am fost ţinut în suspans şi speram ca să nu se termine totul ca în basme. Anyway, mi-a plăcut cum ' momentul culminant ' a apărut aproape în ultimul episod când, yeah, nu mă aşteptam să se întâmple ceva :]] . Mi-a plăcut, ofc, că ulimul episod s-a desfăşurat în Londra. Văd că japonezilor le place oraşul. * laughs *
Grafica a fost okay, mai bună decât la Earl and Fairy i think, deşi picioarele personajelor mi s-au părut cam lungi la început. Oricum, m-am obişnuit rapid cu ele, deci ar fi putut fi doar o impresie.
Pe acesta vi l-aş recomanda fiindcă chiar m-a impresionat Kei prin trecutul său şi comportamentul său impasibil. Oricum, e mai romance decât Earl and Fairy şi are o tonă de comedie :]] .

Mno, cam atât, I guess. Poate data viitoare revin şi eu cu un post în care să vorbesc despre animeuri horror sau, dunno, but nu romance. Majoritatea poveştilor sunt fumate, chiar mă întreb dacă o să găsesc una originală.


Până data viitoare când ne auzim... enjoy the summer!

Metal.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase