Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 11 iulie 2011

Problem.

Hallo, halloo~

Azi am trecut prin experiente minunate cu telefonul meu - un iPhone 4 pe care l-am injurat tot incontinuu timp de 3 ore. Yeah. Am plecat intr-o mica vacanta prin NYC si, na, stiind ca telefonul merge, l-am luat numai pe asta. Da, da, merge. Sure! Si m-am trezit in apartament, vrand sa sun pe cineva cu telefonul in mana. Dau sa sun si, buf, se blocheaza. Si nu asa, normal, sa se vada imaginea. Nu, nu. Trebuia sa mai si vibreza ca tampitul. Vai, si facea un zgomot si nu dadea nici un semn de viata. Screenul era negru, mort, iar butoanele nu raspundeau. Am zis sa-l las sa se descarce ca mai avea 30% baterie, dar in 2h nu s-a oprit, tot baraia. Asa ca am cautat disperat pe YouTube ceva ajutor - prea marit sa fie acest site! Si am gasit. Daca cumva vi se blocheaza si nu mai merge, dar vibreaza, tineti apasat butonul Lock si cel Home si apoi o sa functioneze ;) .
Si asa mi-am luat o vacanta neanuntata cu prietenii in NYC. Fun, fun, fun! Desi diferenta de fus orar dintre Londra si NY ma distrge. Acasa e 00:08 si aici 7:08 pm. Yeah. O sa ies prin oras cu tipii si tipele ca, deh, I love NYC si vreau sa profit din plin - si sa ma obisnuiesc cu orele :]] . Whatever. Maine am o zi plina, can't wait. Maine, cand o fi si asta aici :]] .
Well, ma duc sa ma imbrac si imi pare rau ca lipsesc diacriticile, dar acest post este de pe REPARATUL meu telefon - yeah, daca nu isi revenea, imi petreceam seara cautand un telefon :]] .

De ce New York se numeste The Big Apple? Stie cineva? Fara a trisa.
O sa revin cu un post cu raspunsul in curand.


Have a nice day or night or whatever it is :]] .

1 interesați:

Suflet de curva spunea...

Nu stiu de ce NEW YORK se numeste asa...:-?? o sa ma documentez

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase