Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

miercuri, 29 iunie 2011

Naruto. Bleach. Book.

Azi a fost my... bored day. Yes, n-am avut niciun plan sau ceva... Actually, n-am ieşit din casă şi m-am gândit la my old...old obsessions. Nu, nu m-am gândit doar căci am şi... vizionat. Însă să o luăm cu încetul.


Naruto


Yeap, când eram mai mic - ca să nu spun MIIIC - îmi plăcea acest anime. Apoi, nu mi-a mai plăcut fiindcă cei din grupul meu de amici nu mai erau tentaţi de el. Şi l-am stocat în căsuţa din mintea mea sub numele de : stupizenie. Şi nici că nu m-am mai gândit de atunci la Naruto. Ei bine, azi m-a reapucat dorul de acest anime fiindcă ascultasem un opening, cel de la sezonul al treilea, şi mi-am amintit că îmi plăcea pe vremuri compotamentul lui Sasuke şi că-l detestam pe Naruto. Şi am spus: why not? Actually, eram şi curios să aflu de ce nu îmi plăcea Naruto :]] . Am început să mă uit de la episodul 75, cred. Yeah, 75 - Sasuke's decision: pushed to the edge! Şi mi-am dat seama că tot îl simpatizam pe Sasuke şi mi-a plăcut. Aşa am ajus să vizionez zece episoade. Şi am ajuns la concluzia că îmi place şi personajul Naruto. I was surprised by that battle. Niciodată nu am crezut că o să-l bată pe Shukaku. En fin. Ofc, mi-a plăcut şi apariţia lui Itachi şi episodul Sharingan vs. Sharingan.

Însă, când l-am văzut atunci când aveam kinda 10 ani, era totul diferit şi mi-l amintesc diferit. Parcă erau toţi mai uniţi sau nu-mi aduc bine aminte. Whatevăr. Încă îmi place, deşi aş trece direct la Shippunden :]].


Bleach



Doamne, cât îmi plăcea şi îmi place şi îmi va plăcea animeul ăsta! Yeah, it's great. Nici nu cred că îmi displace ceva la el. De fapt, nu îmi plac două personaje: Rukia şi Ichigo. Yeah, personajele principale :]] . Eniuei, îmi place Histugaya - yeah, his hair and his personality, the sword and the bankai. Actually, îmi plac toate bankai - urile, sunt amazing, dar cel al lui Histugaya e genial. Yeah, poate-mi place mai mult fiindcă are legătură cu gheaţa - for sure! Oricum, nu m-am mai uitat de mult la acest anime - my bad - deşi e nasol că are tooone de episoade şi mi-e cam lene. Ştiţi cum e, când sunt atâtea, îţi şi lene să te apuci. Anyway, cred că sunt pe la 120 parcă :-? .

Azi, însă, am vizionat un film numit Diamond Dust Rebellion, pe care îl mai văzusem actually. Însă mi-a plăcut enorm de mult prima dată şi acum mi-a plăcut la fel de mult. Am fost atât de pasionat de tot ce se întâmpla, prins în acţiune încât atunci când s-a terminat eram gen: e gata? :[ . Yeah, I liked it because it was 'bout Hitsugaya, one of my fav. characters. Anyway, plăcut filmul şi vi-l recomand cu maximă căldură. Nu o să pun spoilere, incredibil!

În comparaţie cu primul film, Memories of Nobody, parcă, mai mult mi-a plăcut Diamond Dust Rebellion, dar sunt foarte diferite. Cel puţin, în al doilea, apare aproape numai Hitsugaya.

Urmează să vizionez şi Fade to Black, I call your name şi The Hell Verse, deşi mai mult mă tentează The Hell Verse.



Book



Am trecut ieri printr-un magazin fiindcă voiam neapărat să găsesc o carte care să-mi placă. Action, drama... ACTION. Yes, n-am găsit aşa ceva, my bad :]] . Dar am găsit una cu vampiri, Love bites de Lynsay Sands. Iniţial am zis că nu-i atractivă, dar am ţinut-o deşi speram să găsesc ceva mai bun. Însă nu, nu. 0 action for me. Only looove :]] . Am cumpărat-o pentru că mi-a plăcut că era cu vampiri [ măcar puţină acţiune cer! ] şi pentru că îmi plăceau numele personajelor - Etienne Argeneau [ the boy - pretty weird name ] şi Rachel Garrett. Plus că pe spatele cărţii scrie:


Etienne Argeneau can turn one human into a vampire in his lifetime - an honour his kind usually reserved for their life mates, to let their love live forever.


and


Her life and his love weigh in the balance, and whatever Etienne does he may live to regret for eternity...


Nu am fost prea convins fiindcă cică e romantic comedy, dar n-am citit nici una de acest gen, aşa că am spus: why not?

Ei bine, încă n-am început să o citesc, doar două rânduri din Prolog, dar o să revin cu un post special pentru cartea asta, dacă tot i-am făcut reclamă atâta :]].


După un post kilometric Metal vă urează:

Good night!

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase