Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 5 iunie 2011

Questions.

Nu am idei de postări şi nici chef.
Azi am o petrecere cu clasa şi încă una la un hotel luxos şi aşa mai departe [ shit ] . Nu e chiar un banchet, dar altcumva nici nu pot să-i spun. Să zicem că rămâne petrecere. So, da, o petrecere plină de fiţe, unde toţi îşi etalează toate bunurile materiale - de la maşinile părinţilor până la cele mai mici detalii de la haine. Nu că mi-ar displăcea partea asta, dar petrecerile astea sunt detestate de mine fiindcă trebuie să fim eleganţi şi să dansăm. And i hate both of them. Mi-am luat un costum şi toate căcaturile necesare şi, din păcate, a trebuit să invit şi o tipă. E una din amicele mele cele mai bune, dar na, mai bine e singur că aşa cu ea ar trebui să şi dansez. oh well this is the life. Şi mai nasol a fost că a trebuit să umblu prin magazine împreună cu sor'mea adoptată, Serena, care e în aceeaşi clasă cu mine. Şi cum fiţele sunt la putere, a trebuit să mergem prin fiecare magazin unde rochiile depăşesc o anumită sumă. God, şi azi o să mă care la coafor să-şi aranjeze părul ăla deşi îi stă bine şi aşa. Nu o să înţeleg niciodată fetele.
Oh, şi la mulţi ani pentru ziua copilului, copiilor! O ocazie perfectă pentru a primi cadouri, nu ? :]] I loooove them. Da,da,da, ador cadourile.
Vreau la un concert. Neapărat. Şi am o poză la Serre gen : aguguduagugudu. Vai, ce faţă am acolo :]] .
De ce toate fetele îl adoră pe Laiho?
Şi când o să moară Justin Bibăl?
Întrebări... întrebări.
Eniuei, după o postare plină de nonsens, am să-mi iau jucăriile şi mă duc să mă culc că e devreme şi trebuie să fiu odihnit.

1 interesați:

Mifo spunea...

Avem aceasi parere despre petrecerile in localuri?
Eu unu prefer petrecerile in aer liber, cu oameni simplii, eleganti prin comportament nu haine. Acele petreceri de la mare unde baza-i chitara, aeru marea luna stele etc.... am citit putin pe aici si revin :)
(nu ma pot loga cu contul blogului actual asa ca ma loghez pt a comenta cu contul blogului vechi. daca vrei sa vezi ce scriu marinelpadurice.ro (blogul actual, eu mai citesc pe aici)

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase