Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

miercuri, 29 iunie 2011

Raise your glass if you are wrong.



Raise your glass if you are wrong in all the right ways.






Ăsta e momentul ăla al anului când sunt mândru de toate greşelile mele stupide - sau nu. Actually, sunt mândru de toate lucrurile greşite pe care le-am făcut în... toată viaţa mea fiindcă, fără ele, aş fi ajuns un robot or something weird. Nu aş fi eu cel de acum şi probabil că nu aş cunoaşte atâta lume minunată. Desigur că n-aş cunoaşte. Şi nici nu mă voi omorî pentru greşelile mele din trecut sau cele din viitor fiindcă, deh, suntem oameni, iar eu îmi permit să greşesc. Deşi sunt narcisist, consider greşelile un avantaj în viaţă. Consider că, prin greşeli, se pot realiza şi lucruri frumoase şi nu ai de ce să spui: Vai, am greşit! I'll be dead. No. Ai greşit, dar eşti om. Poţi să greşeşti, dar să ai dreptate. Who knows.

Dacă nu aş fi greşit o ridicare la pătrat în cadrul unei olimpiade, nu m-aş fi întâlnit cu tipa aia când trebuia să fiu la faza pe sector - la care n-am ajuns.

Dacă nu aş fi greşit, alegând să merg într-o tabără de engleză de căcat, nu mi-aş fi făcut un prieten bun - şi încă mai suntem!

Dacă nu aş fi greşit, dând un click pe o melodie de la Lifehouse, nu aş fi realizat că îmi place Lifehouse.

Dacă nu aş fi apăsat din greşală pe o tastă a telecomenzii, nu aş fi dat de Animax şi nu aş fi ştiut ce sunt animeurile.

Dacă nu aş fi dat din greşală pe linkul Zup - ului pe Google, nu aş fi cunoscut atâtea persoane geniale.

Şi, da, lista ar continua.

Însă eu consider că greşelile au partea lor de dreptate. Yes. Citatul de la început spune tot.

Azi, ei bine, mi-am sărbătorit greşelile cu nişte amici, ieşind într-un bar şi bând shot - uri. Yes, we raised our glasses because we were wrong in all the right ways. Până la urmă, toate greşelile noaste au dus la un lucru bun... Să admitem, toţi avem vieţi bune, fericite şi nimeni nu ne-a decapitat pentru o greşală!

Actually, cine n-a râs după ce şi-a adus aminte de greşală a făcut? Ei bine, când îmi aduc aminte de ridicarea aia idioată la pătrat, mă bufneşte un râs teribil * laughs * . Însă astea sunt amintirile care ne fac speciali şi unici în felul nostru şi care merită ţinute minte tot timpul.

So, ppl, raise your glass if you are wrong in all the right ways!

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase