Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

miercuri, 15 iunie 2011

Yes. No. What?

Yes. No. What?!


Yes, all the week I was like that.

De ce? În mod normal, aş spune că e o întrebare tâmpită, dar acum şi eu mă întreb acelaşi lucru. Sunt neatent - YES! şi dacă vorbeşti cu mine îţi trebuie multă răbdare şi nervi puţini :]] . Yes, asta când sunt afară cu cineva face2face pentru că in my little dark room i feel fine. Really. Îmi ordonez gândurile mai uşor, stau şi privesc pereţii şi scriu, mă relaxez, caut ceva care să-mi distragă atenţia. Dar când sunt afară... Vai, parcă şi lumina soarelui îmi omoară ochii, iar persoanele agitate, ce trag de mine cu disperare şi unele cu o îngrijorare falsă, mă disperă. Dacă nu m-aş simţi bine şi tu nu ai ţine la mine, nu mai bine mă laşi în pace în... mintea mea? IT WOULD BE A GREAT IDEA. dar îmi place să stau singur şi să pierd vremea, să nu fiu bătut la cap sau agasat cu întrebări gen: ce ai păţit? sau eşti bine? . YES, I HATE THEM. Aşa că în ultimele zile singura cale eficientă de a comunica cu mine e sfântul şi preamăritul messenger.

Ce am păţit? Să vă spun? NO. I really don't know what's going on.

Dacă ar fi R. aici sigur aş primi o replică gen: DEPRESIE! PIERI SATANO! Ce sigur? Clar asta aş primi cu un munte de râsete. OFC. Aşa aş face şi eu :]] .

YES, I'm insane. No, i'm not insane :]] . Îmi place doar să stau şi să mă gândesc la ultimele evenimente şi...şi... să fiu alone. Fără X, fără Y, fără nu mai ştiu cine. Şi, da, să colind pe site - uri ca să-mi distrag atenţia.

And, by the way, cu acest minunat prilej venit de la Cer, am început să mă uit la Vampire Knight. YES, I LIKE IT. De fapt, îmi place muuult. Plot-ul şi toate alea sunt superbe şi îmi place soundtrackul din primul sezon. Acum sunt la sezonul al doilea şi mi s-a dezvoltat destul de mult antipatia faţă de Kaname. Nu pot să-l sufăr din primul moment. E aşa un prefăcut şi faptul că a ucis-o pe aia Hio nu ştiu cum şi că a dat vina pe Zero mi se pare o tâmpenie. Plus că şi folosirea lui Zero ca pe un scut pentru Yuuki e o tâmpenie. De fapt, pentru mine, Kaname e un tâmpit. SORRY FOR FANS, but Zero mi se pare mult mai okay. Îmi place cum se luptă cu el însuşi în fiecare moment, acea bătălie interioară îmi place. Yuuki e foarte drăguţică, deşi e cam nasol că îi joacă şi pe Zero şi pe Kaname pe degete. Uneori spune că vrea să-l salveze pe Zero şi după spune că ar face orice pentru Kaname. Să se hotărască, aş sugera. Mie-mi place Zero. Ah, da, şi tipele din Night Class îmi plac, sunt mai drăguţe decât cele din Day Class şi îmi place atitudinea, deşi tipa aia care-l place pe Kaname nu mi se pare specială. Ofc, şi tipii din Night Class sunt mai... altfel decât cei din Day Class. Altfel însemând că s-a conturat foarte bine ideea că vampirii sunt clar mai frumoşi ca oamenii. Şi, da, Zero nu se pune fiindcă el ar fi trebuit să facă parte din Night Class.

Totuşi, Yuuki cu cine o să rămână? Eu ştiam că clar nu cu Kaname fiindcă am auzit că el e fratele ei - sau au o legătură de - asta.

2 interesați:

Unknown spunea...

:]] *nu mă pot abţine să nu comentez postul acesta*
You're not insane, you're just wierd. But in a good way. xD Nu cred că te-am ajutat, daar.
Yuuki parcă moare. :- ? Sau rămâne cu Zero? ._.' Sau poate rămâne singură, nu mai ştiu, n-am mai urmărit VK de muuult. Eniuei.
Ştii cred [ de fapt, presupun ] că ţi-ar trebui o persoană mai tăcută/liniştită şi genul tău, adică care să-ţi semene. Poate aşa ţi-ai reveni din 'neatenţia' asta. Sau eşti îndrăgostit, dar nu-ţi dai seama. :]]

Emilia spunea...

Şi ce dacă eşti nebun. Sau înnebunit. Sau narcisit, egocentrist şi total enervat. Mie mi se întâmplă în fiecare zi, dar parcă fără prietenii mei care râd ca proştii din orice şi care sunt pe atât de grozavi, pe atât de neînţeleşi, n-aş putea trăi.

Cât despre VK...ochii mei de obsessed fangirl au strălucit când au trecut peste literele astea două. Seria e perfectă [mai perfectă ca Kuroshitsuji...sau nu...sau cine ştie :))], iar sfârşitul anime-ului e nesatisfăcător pentru mulţi. Adică eu citesc manga şi povestea e mult mai genială, dar tot anime-ul rullz. Şi sunt de acord cu tine, Kaname's a coward. Şi Zero e tipul cu arma...aşa că'l ador. Oricum, e o serie foarte bună, deşi totul se cam învârte în jurul lui Yuuki [dar în manga Yuuki e destuuul de schimbată (operaţiuna de corupere a început, if you get meh.)].

And remember that life is damn beatufiul. Şi totuşi uneori viaţa ne confuză atât de tare încât deciziile noastre devin ceva aparent simplu, dar în esenţă atât de complicat.

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase