Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

vineri, 10 iunie 2011

Chiar acum am ascultat melodia Forever Young şi m-a făcut să mă gândesc la multe. Chiar mă gândesc la prietenii mei din fosta clasă. îmi e dor de ei şi tocmai am văzut poze de la banchetul lor.
Actually, mă gândesc cât de rău e pentru mulţi. Sfârşitul clasei a opta nu mi se pare uşor pentru nimeni. elevii se cunosc de opt ani, s-au format prietenii şi au făcut atâtea lucruri - bune sau rele - împreună, încât despărţirea e grea.

_______________

Nu ştiu ce e cu postarea asta :]] . NU E SCRISĂ DE MINE! sau poate e. Dar mai bine NU ESTE ! :]]] . E scrisă de clona mea dragă şi bună, nu de maleficul evil mind Metal. Nu, nu nu. Cred c-am înnebunit :]] .
Sunt aşa de entuziasmat că... vine weekendul b-) . Vai mie !

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase