Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

vineri, 24 iunie 2011

Yeap. Party.





Mă trec toate transpiraţiile. xD Why? Well, acum câteva zile, marţi, Sere a dat un examen la info. Şi, da, ea nu are emoţii pentru a vedea rezultatele, dar eu am. Şi încă câte... Eu am ajutat-o la anumite lucruri şi m-am străduit atât să o fac să înţeleagă. And.. so... am emoţii. Dar... sigur o să ia notă mare. CATEGORIC. FOR SURE. Şi iată cum devin şi mai insane :]] .



Mâine e ziua lui Serena şi eu abia acum realizez, deşi am ajutat-o cu pregătirile destul de mult. YES, YES, big party. I mean, e o petrecere în aer liber la noi acasă, dar ofc şi în casă. O să fie o zi atât de obositoare. But, cascadă de ciocolată, tot felul de jocuri, un uriaş tort, muzică, concursuri şiiii... multă distracţie. FUN! FUN! FUN! :] Vai, şi câţi o să vină. Din câte am văzut pe listă, o tonă şi nici nu conosc cine ştie câţi oameni :]] . YEAH. Anyway, e bine că casa e a noastră mâine şi tot weekendul că o să mai stea câteva persoane pe la noi sâmbătă şi duminică.



Cadoul. Yeah, big, big prob. Niciodată, dar niciodată, nu am ştiut ce să-i cumpăr unei fete. Nu conta dacă era tânără sau bătrână fiindcă nu ştiam. Şi nici acum nu am ştiut. Anyway, cadoul a ieşit destul de drăguţ. Iniţial îi cumpărasem o rochie, dar a văzut-o, deci cadoul a fost anulat. De această dată tot o rochie i-am luat. E neagră, goth, cu corset şi până la genunchi. Arată genial. Apoi, i-am luat nişte bocanci army până la genunchi, cu 20 de găuri parcă. Apoi, i-am cumpărat un laptop de la Apple cu imprimeul pe care îl văzuse pe net şi şi-l dorise de nu-ştiu-când şi un iPhone4 cu o husă genială - LOVE IT - fiindcă şi-a pierdut fostul telefon - stupid. Însă nu e cine ştie ce cadou, doar ce am reuşit să încropesc :]] .



Şi acum, ca de final, două poze ce seamănă cu rochia [ de precizat că a lui Sere e scurtă ] . And, yeah, nu mă pricep la rochii.











1 interesați:

Andruşca spunea...

Cate chestii i-ai cumparat. Cred ca-i norocoasa cu un frate ca tine - nu doar pentru cadou. Cine citeste ar crede ca ai nu-stiu-cati-bani. :]] Oricum, a fost frumos ca mi-ai zis atunci ca iesi si ca intri a doua zi, si uite, a treia zi trecura iar tu... :-"

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase