Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

vineri, 26 august 2011

Blog.


Fără alte introduceri, acesta este noul meu blog şi mi-ar face plăcere să-l... vizitaţi. Desigur, nici la Back in Black nu o să renunţ - NICIODATĂ - , dar cel nou se bazează pe o altă temă şi, nedorind să le fac omletă în BiB, o să le sortez.
Acum, probabil că vă întrebaţi Despre ce vrea să vorbească ameţitul ăsta în noul forum? Am să vă explic pe rând, încetul cu încetul că eu sunt mai moş. Şşş - nu v-am spus eu asta, da? * smile * Okay. Pe micul meu monstruleţ o să scriu despre... părerile mele în legătură cu filme/cărţi/jocuri pe PC/ţări şi o să pun diverse poze din cauză că îmi e mai uşor să utilizez blogul decât tumblr - probabil că sunt mai obişnuit astfel. Desigur,  nu o să lipsească şi... mici suprize - să nu vă spun chiar tot. Ar strica surpriza, nu? DESIGUR!
Aşadar, fără a o lungi atât, vă aştept acolo cu braţele deschise şi ne mai auzim şi pe aici... în curând pentru a vă povesti o altă zi din viaţa lui Metal. :]]

M.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase