Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 21 august 2011

H..ho...home

Yeah, i'm finally home from my awesome... trip. M-am distrat enorm şi au fost faze... how can i say it, yeah, au fost faze de-a dreptul epice. EPICE. Now nu voi începe să vă povestesc TOT - îi prea mult pentru mine la ora asta, abia ajunsei acasă şi sunt too tired şi arddd - dar voi reveni cu un post pe măsură. Oricum trebuie să pun pozele pe laptop şi să vă istorisesc lucruri care mi se par... incredibile. Cel puţin, eu n-am mai văzut aşa ceva :]] .
Postul ăsta a fost pentru... i don't know for what. A fost pentru a-mi anunţa prezenţa aici şi pentru a spune că sunt alive. Ce s-ar face lumea fără mine? :> AR MURIIIIII ! :
Şi că tot ARDDD - o să spun în post :-" - să ştiţi că ard în flăcări pentru vooooi :]]]]
Geeez. Too tired. xD
AM ŞAIŞPE ANI! ŞAIŞPE!
HAH

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase