Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 21 august 2011

Summer.




My awesome holiday


2011


Barbados; Athens




Cum v-am promis, sunt aici, pregătit să scriu o mulţime şi cu poze nu foarte reuşite, dar decente - nu-i vina mea că CUIVA pe nume Rose îi tremură mâna şi mişcă aparatul. Anyway, acest post e făcut ca să-mi pot aminti la bătrâneţe - dacă oi mai ştii numle blogului :]] - cum a fost această vacanţă genială.

Am plecat, acum două săptămâni, la o oră ORIBILĂ din Londra către aeroport şi am stat acolo, aşteptându-i pe ceilalţi şi aproape pierzând avionul. Desigur, oamenii se mişcă mai încet în zilele noastre, mai ales dimineaţa. Şi am alergat după nenorocitul de avion şi ăia ne tot strigau numele în draci. Când Alice a strigat: Shut up, fucking woman! ( cea care vorbea la microfon ) , toţi s-au uitat îngroziţi la noi şi unul ce lucra acolo voia să ne dea afară din aeroport pe motivul : limbaj neadecvat. Sure, sure. Când am ajuns în avion, m-am trântit pe scaunul meu de la geam şi am privit. Mă voi face privitor :)) . Yeah, şi toţi stăteau cuminţi când un tip se ridică de pe scaun şi urlă: IT'S OKAY TO BE GAY! şi îl priveşte pe Kay - un prieten cu părul mai lung. Şi când întrebăm noi ce vrea, el zice şi mai tare: I'M GAY! HE FUCKS ME! şi arată către un alt tip, ce murea de ruşine. Şi, ofc, noi muream de râs, iar femeile de la bord încercau să îi calmeze - sau să se calmeze pe ele pentru a nu-l arunca din avion pe cel ce ' disturba ' .



După un drum lung, fără alţi gay, am ajuns în Bridgetown, Barbados. Totul decurgea bine, când am realizat că îi pierduseră bagajul lui Richelle - o tipă mult prea ÎNŢEPATĂ. Făcea crize pe acolo, enervându-se şi aproape bătându-l pe prostul de Kay când un tip de vreo 40 de ani vine la noi.
Him: Are you single, young lady?
Richelle: Yes. Do you want to be with me?
Him: No! Here, it's your luggage!
Noi muream de râs şi tipul pleacă ruşinat că i-am ţipat eu că-i pedofil. My bad :]] . După ce R. îşi recuperează bagajul, plecăm spre hotel. Finally!



Şi ajunserăm şi noi la Hotelul Sandy Lane din Barbados. Deci nu puteam să ne ascundem uimirea când am văzut hotelul care era... Mda, nici nu pot să găsesc cuvinte pe măsură. Însă asta i-a închis gura mătuşii lui Alice când a spus că un hotel de 5 stele e prea mult. Myah, era paradisul şi lui James îi curgeau balele din gură când am intrat în el. It was so epic! Venise recepţionerul şi i-a şters cu o batistă saliva. Myah, şi ne străduiam să nu râdem ca proştii. Mdaaa. Şi noi eram în pantaloni scurţi, tricouri şi şlapi şi ceilalţi la costum. Eram : . Ne ducem noi la Villa că, deh, eram un grup format din un adult - poor auntie - şi şase ' copii ' . Şi acolo rămăsesem cu gura căscată. Şi când am fost la plajă eram gen: ' ce altceva mai putem găsi ? ' :/ . Ofc, toţi de acolo drăguţi and stuff, plini de bani şi de fiţe.





Eram pe plajă într-o zi şi m-am dus în apă cu Kay şi James - fetele cică se bronzau - şi când ies vine o tipă la mine şi îmi zice: Ohhhh, you're so hot! Can you, please, fuck me? James râdea în barbă, eu mă chioram la ea, iar Kay îi zice calm ceva gen: MUUUUUC! Ne uităm toţi la nasul ei şi din el curgea un MUC VERDE. =]] Am început să fugim de ea în tip ce se băga în apă să-şi şteargă ' trofeul ' . Anyway, toate zilele am fost vânat de tipe că cică bronzul e cool. As you say, but let me alone. :]]





O, da. Într-o zi eram cu Rose la watersports ' to have fun ' şi ne-am decis noi, deştepţii, să ne dăm pe banană. Zis şi făcut. Eram toţi şase căţăraţi pe ea, Rose ultima. Face ăla o curbă după care te întrebi dacă mai eşti în viaţă, iar R. cade. Când se ridică, începe să ţipe ceva gen: ÎMI INTRĂ ÎN CUR. BANANA! =]]]]]





Yaps, yaps. Am jucat tot ce era posibil, am zăcut cât de mult era posibil şi ne-am distrat la MAXIM. Chiar şi când am fost la a kind of date cu Rose. Let me remeber :-? . Oh, yeah. Eram la piscină şi vine unul la noi şi cică: You won the big prize! Okaaay. Nu făcuserăm nimic şi câştigaserăm :]] . Dada, câştigaserăm titlul de Cel mai bun cuplu or something. Yeah, şi ne puseseră pe căcatul ăla de bentiţă de câştigători : That hot girl and That hot guy. Yeeees :]] . Primiserăm o masă gratuită la unul dintre restaurantele hotelului, la lumina frumosului apus, L'Acajou se numea parcă. Vai, dar era o vedere aşa genială şi mi-a fost ATÂT de cald în cămaşă când mai bătea şi soarele pe mine :-".



Barbados e o insuliţă atât de genială din Caraibe încât aş fi stat o viaţă acolo, nu doar o săptămână şi jumătate. Este cunoscută ca şi ' Mica Anglie ' fiindcă majoritatea străzile au aceeaşi denumire ca un UK, fiindcă se păstrează un aer englezesc, fiindcă se păstrează ceaiul de la ora cinci şi fiindcă se joacă cricket. Yeah, eram ca şi acasă. It was lovely.

Însă am avut pe tot parcursul călătoriei probleme cu părul. Ba era roşcat ( ştiţi că m-am vopsit ) , ba devenea şaten deschis, ba blond, ba naiba ştie ce culoare. Bine că am găsit un loc unde m-am putut vopsi la loc brunet.





Oh. Şi, Kay şi James au participat la un concurs gen cine-i cel mai gay cu mulţi alţi tipi. Yeah, concursul era EPIC fiindcă îi punea să facă chestii de tipe, iar cea care fusese aleasă să prezinte era * TADAAAM * Richelle.










And now, zburăm în celălalt capăt al lumii. Grecia. Nu ştiu de ce a vrut Richelle să mergem în Atena, dar augustul nu e o lună tocmai potrivită pentru a merge acolo. Nu mi-a plăcut deloc capitala Greciei şi nu m-aş mai duce niciodată acolo. Okay, poate fuse prea cald, dar nici Acropolele nu mi-au plăcut. Chiar deloc. Acropolele mi s-au atât de fake fiindcă aveau schela pusă şi fiindcă piatra nouă era mai deschisă decât piatra veche, de pe vremea lor. Pe lângă asta, pietrele nu m-au impresionat deloc. Plus că erau 40 de grade şi muream de cald acolo. MUREAM.





După ce ne-au călit la ora 1 pm la Acropole, fetele - în special Rose - ne-au cărat la cumpărături. Oh, da, era o stradă Ermou plină de magazine şi pe o parte şi pe alta. Vai, şi intram în fiecare magazin doar pentru că avea aer condiţionat. dada. Am stat ORE la cumpărături şi când ne-am oprit la o terasă, auntie s-a prăbuşit pe un scaun şi acolo a rămas. Bine că aia de la terasă a venit cu pahare cu apă din partea casei fiindcă muream de apă. Lovely. That glass of water saved my life.





Cumpărături am făcut şi noi, băieţii, dar mai pe seară şi doar la magazinele de ochelari de soare - RayBan rulz - şi la librăria Public - era un rând întreg luuuung de muzică metal. So lovely. And PC games. Heaven. Şiii... am stat două ore acolo - e gen Diverta, btw.





Pot să vă spun clar că Atena e plină de aurolaci. Seara numai ei sunt pe stradă. Unii umblă prin coşuri de gunoi, alţii se pişă pe clădiri, alţii cară chestii mari înfăşurate în ambalaje negre şi sunt toţi negri. Şi put. Şi ce put. Vai. Şi acum o poză reprezentativă. Ăştia erau peste tot pe stradă. Peste TOT.




Oh, da, şi e singura ţară unde am văzut porumbeii stând la umbră sub tufişuri. Yeah. Şi unii erau morţi pe asfalt de la căldură. It was kinda.. weird.




Şiii... iubita mea Rose a făcut băşici în talpă! Yeah, şi Richelle şi Alice. Iar lui Kay i s-au colorat tălpile în verde =)). Don't ask me how. Avea şosete şi tenişi, dar i s-au făcut verzi =]].




Hai că vă las că sunt terminat.




END

3 interesați:

Unknown spunea...

Să intri pe mess. ;)) Stai, să citesc tot. o.o şi btw, bun venit...acasă la tine, cupcake! *big huuugs*
p.s. să întri o datăăă! nu de alta, dar mi s'a făcut un door de tiiine! :]]

xoxo

Adina Radu spunea...

Şi ce te-ai mai distrat tu, Metal :)) Well yea, cine nu s-ar distra când ar călători atât de mult si când ar râde la orice pas ?
Tare faza cu aurolacii *laughs* I-ai descris okay [ i think :]] ] şi m-ai făcut să nu-mi doresc să-i întâlnesc - never I hope .
Cred că-i prima dată când postez pe blogul tău, cu toate că îl citesc de anu' trecut :]] It's kinda cool and funny xD

Andruşca spunea...

Gay. *dreaming* Uke and seme *All you can want a girl + dreaming*. You're lucky (for that)! Fetele-s obsedate si perverse, ce sa-i faci. >.< Cred ca v-ati simtit "romantic" la cina.

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase