Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 19 iulie 2010

Carecterizează amicul .

Mă plictisesc. Mă doare capul. N-am ce face. Ah, şi câte chestii am de enumerat, dar n-am s-o fac. Doresc să o caracterizez pe Nya, one of my best friends.

Nyuţă a.k.a. Nya

Oke, she's one of my best friends. E o fată tare prietenoasă şi ai ce vorbi cu ea. Uneori este cam . . rece cu persoanele ce ţin la ea. Este tare narcisistă şi asta e una dintre cele mai mari calităţi ale ei. Mda, nu mai narcisistă ca mine : ]] . Also, e o prietenă adevărată şi, când ai probleme, încearcă să te ajute cu idei, păreri etc. Ştie să se dea pe sk8, un lucru ce-l admir fiindcă nu multe fete practică acest sport pentru că 'se rănesc'. Îi place Sonata Arctica, un alt lucru ce-mi convine. Aşaa, Nyuţă nu ştie să mintă prea bine şi tot timpul îmi dau seama când nu spune adevărul. Îmi place cum scrie şi că are muuultă imaginaţie. Ce-mi mai place? Ah, da, că mă iubeşte : > .
Ce pot să mai spun? A, da, e prea sensibilă şi trebuie să înţeleagă că lumea e rea, perfidă şi doreşte doar să profite de ea [ nu toţi ] . Life is hard, so fuck it! Asta ar trebuit să reţină şi să zică de fiecare dată când cineva se comportă urât cu ea. Nu trebuie să bage în seamă sau să pună la inimă părerile fiecăruia.

Gata. Am să revin cu un edit later că mă doare capul.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase