Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 26 iulie 2010

Moartă sau vie ?

Sâmbăta trecută m-am jucat cu moartea. Şi, spre plăcerea-mi, am câştigat apriga bătălie. Să o luăm cu începutul deşi eu prefer să încep cu sfârşitul.
Deci, sunt în Londra again.
Sâmbătă am fost la înmormântarea sorei unei amice. Pe tipa moartă o chema Crystal. Mă înţelegeam binişor cu ea şi de aceea am zis că ar trebui şi că ar fi frumos să mă duc. Desigur, am mers şi cu Rose şi Edward. I-am luat un iris fiindcă am auzit de la soră-sa că-i plăceau şi na . . nu puteam merge cu mâna-n buzunar. Sau puteam? În fine, am strănutat şi tuşit de la mirosul de tămâie din biserică şi cred c-am o problemă cu mirosul ăla. Ceremonia a decurs încet, iar în biserică se auzeau plânsetele mamei, tatălui şi rudelor lui Crystal. Cum să nu fi supărat? La final, preotul ne-a pus să lăsăm ceva, dacă vrem, în coşciug şi să o pupăm pe obraz. Eu şi Edward am rămas mai în urmă ca să vedem ce mişto contrasta părul ei negru cu catifeaua roşie din sicriu. Edward şi-a lăsat trandafirul în coşciug şi s-a cărat spre ieşire fiindcă nu mai suporta mirosul de tămâie. Eu am lăsat irisul şi am dat să o pup pe obraz. Imediat ce-am pupat-o, ea m-a prins cu mâinile de gât, dar, apoi, m-a strâns în braţe. God, atunci nu m-au mai ţinut picioarele şi m-am prăbuşit pe jos. Credeam că visam, că era un mort viu. Popa a chemat salvarea repede în timp ce Crystal mă privea confuză şi lumea se aduna în jurul nostru. Când salvarea a venit, s-a dovedit că eu eram aproape de a face infarct, iar Crystal de fapt nu murise şi, cică, îi încetiniseră bătăile inimii foarte mult. Şi aşa se dovedeşte ce proşti pot fi unii doctori. Ăsta a fost un caz fericit căci Crystal putea să se trezească sub pământ şi atunci ce mai făcea? En fin. Când au scos sicriul gol din biserică, mi-au dat cu el în cap şi am văzut stele verzi. E frumos să primeşti un sicriu în cap :]] . Hehe, părinţii ei l-au depozitat în al doilea garaj din casa mea şi eu pot să stau şi să mă învârt în jurul lui tare des : - " . Şi e destul de comod :]] . Mi-am tras sicriu ! :]] Şi nu e orice sicriu . . e negru cu catifea roşie xD .
Oricum, sâmbătă m-a speriat Crystal aşa de tare de credeam c-am să mor :]] .

4 interesați:

Anonim spunea...

Da , cum să nu =)) . Lol , săracul de tine .
În orice caz , funny one dude :] .

Emilia spunea...

Tare fază :)), bine că n-ai păţit nimic.
Ciudat lucru, oricum, ar fi tare ca sicriul ăla să devină atracţie turistică =)).

Keep on living, 'cuz' you were right, until I met you (or your blog) I wasn't truly living!

Minamy spunea...

Ciudat..am cam rămas fără cuvinte, oricum e bine că incă eşti printre noi :)
Vezi să nu te acomodezi prea mult cu el. Te vrem incă în viaţă :p

Metal spunea...

Nu vă părăsesc măi :)) . Dacă m-aş acomoda prea tare cu sicriul, n-ar mai avea cine să vă sâcâie :]] .
Btw, chiar mi-ar plăcea să am un sicriu ce poate să devină atracţie turistică :]]

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase