Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 22 iulie 2010

Nightwish



Mă pot declara un fan înrăit al acestei formaţii. Ador muzica lor, deşi îmi place mai puţin de când solista Tarja a părăsit trupa. Noua vocalistă, Anette parcă, nu are vocea la fel de incredibilă precum Tarja. Oricum, nu-mi pasă. Mie-mi plac la nebunie melodiile lor şi, sincer, nu mă prea interesează cine o cântă - Tarja ori Anette. Also, îmi plăcea tare mult culoarea ochilor lui Tarja. . . arătau chiar cul.Aşa, au fost în România în 2008 parcă şi eu n-am fost. God, şi ce regret că n-am fost, deşi, am auzit, că acustica era varză. Mă rog, cică se auzea naşpa.
Melodii preferate. . . Mmm.. am să enumer doar câteva:

Over the hills and far away .
Nemo .
Ever dream - era să scriu evăr :]] .
The phantom of the opera .
The Islander .
Amaranth .
Bye bye beautiful .

Cam atâtea-mi vin în minte pe moment.
Rock on ! :]

2 interesați:

Emilia spunea...

Nightwish este deasemenea una dintre trupele mele favorite. Deşi Tarja are o voce mult mai potrivită pentru muzica rock, Nightwish rămâne Nightwish. Muzica rock ar fi seacă fără ei!

And Metal, dear, keep rockin' on!

Minamy spunea...

WoW..Nightwish :x
Ii adol...ohh si prima melodie cu ei pe care am ascultat-o e Nemo, am fost inspirata pt ca mi-a placut la nebunie melodia aia.
Si dap..sunt de acord cu voi, Tarja are vocea mult mai potrivita pt rock, dar asta e..tot Nightwish sunt cei mai buni :X

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase