Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 11 iulie 2010

Lucru cert !

Ok. O fată de pe zup mi-a trimis o poză cu o fantomă. Chiar este una, mă jur. N-am să scriu mai mult, dar am să o pun aici.
Note: data nu a fost setată. De aceea arată anul ăla.
PS: Poza a fost făcută la Politehnica, Bucureşti.



Note: Salvaţi-o şi daţi zoom în partea stângă a stâlpului. Acolo e.

8 interesați:

Sinderella spunea...

Metalut draga, ti-am mai zis cat de rau esti?:))
Incercand sa scap de teama care o am din cauza acestei imagini si conversatiei cu tine, am vrut sa citesc ceva funny de pe blogul tau. Si uite de ce am dat. De skateru' mortT^T.
Ah, dude. Mi-e sete si ar trebuii sa ma duc sa beau apa. Dar mi-e frica. Serios. Apropo, fantoma din imagine are freza un pic cam iemou:))

Unhappy spunea...

Hi its smashthirteen, i like your avatar on zup, my photo, thanks for the link, how are you? write me please!

Bună smashthirteen sale, îmi place avatarul dvs. pe PUZ, poza mea, multumesc pentru
link-ul, ce mai faci? Scrie-mi te rog!

smashthirteen at gmail.com

peace

Emilia spunea...

Şi eu care credeam că mie mi se întâmplă lucruri ciudate :)).
Fie, m-am uitat atent la poză şi uite părerea mea:
Mi se pare cam trucată, dar din moment ce nu-s profesionistă în domeniu, nu prea sunt sigură. Doar că fantoma aia e prea proeminentă, iar restu' imaginii e cam 'puricată'...
Plus, eu locuiesc de 14 ani la o distanţă de 500 de metri de campusul Politehnicii şi n-am auzit nimic de vreo fantoma (acuma fie, oi fi eu prost informată :)) )
Oricum, să sperăm că săracii studenţi n-au să fie bântuiţi de această extraordinară fantomă .

Anonim spunea...

Tehe, am primit si eu poza. E in photoshop. Acele mici globulete este un brush pe care l`am folosit acum ceva timp pe Photoshop CS5 al meu. Momentan folosesc PC3 si nu merge brush`ul decat pe 5.
Plus ca atunci cand am primit poza, aceasta avea ca denumire dupa denumirea propriu`zisa cuvantul ''copy'' iti arata copy doar cand ai editat ceva in photoshop. Ala care a editat poza e prost de da in gropi, trebuia sa stearga copy ca te prinzi. E photoshop, l`a vazut si altii si sunt experti in photoshop, au aceiasi parere.

Anonim spunea...

Ah btw, poza e din 2005 =)) uita`te la data.

Sinderella spunea...

Mie tipa aia care mi-a dat poza a zis ca nu era setata data si de-aia arata asa:-?
Oricum, sa o prind pe mess si o intreb daca e fake sau nu.

Kent Nanotek^^ spunea...

:-"

Kent Nanotek^^ spunea...

aa. btw:))

poza e facuta la politehnica , la leu.
am fost acum .. dracu' stie cat a trecut:-?? sa verificam>:)
nimic straniu.. adica mie nu mi.a iesit nimic in poze:(

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase