Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 19 iulie 2010

Dorinţă

Well, nu, nu este o dorinţă perversă or something like this. Vreau să citesc o carte [ uimitor ! ] şi nu ştiu care [tadaaaam] . Aseară mi s-a pus pata pe cititul unei cărţi şi am ajuns la concluzia că trebuia să întreb pe cineva. Aşa, le-am întrebat pe Nya şi Svear de câteva cărţi mişto fantasy şi puţin romance, dar n-am ajuns la prea multe opţiuni. Cum a zis Nya, am fiţe în privinţa genurilor, ofc. Adică, de ce să n-am fiţe ? : )) Revenind, opţiunile mele ar fi: Vampirii Sudului [pfuuaaa! şi sunt 10 volume -.- ] , Casa Nopţii - Trădarea [ da, am citit primul volum şi-s mândru de mine <3>
Şi ultima chestie: mi-am scăpat telefonul în apă şi s-a stricat! Hehe, cine a zis că iphoneurile sunt cele mai tari? Nu ştiu, dar n-a avut dreptate [-( . Mda, acum Nya mi-a arătat un telefon ce arată mişto şi poate am să-l cumpăr p'ăla [ HTC Hero ] . Nu rezist eu fără telefon prea mult timp : ]] . Adică, e naşpa să n-am nimic în buzunarul blugilor : ]] .
Mă duuuc să mă spăl pe caaaap :]]

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase