Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

sâmbătă, 3 iulie 2010

Me iz back !

Me is back! Missed me? Ofc.
După schimbul ăsta de replici între Metal1 şi Metal2 [ cele două personalităţi narcisiste ale mele ], am ajuns la concluzia că o să vă povestesc pe scurt ce am făcut în aste zile când n-am avut acces la internet.


Joi, 24 iunie


Nu ştiu la ce oră am avut avionul, dar a fost destul de devreme, în umila mea părere când dimineaţa, pentru mine, înseamnă ora doişpe la prânz. M-am urcat în avion şi pac! pac! am aterizat pe Heathrow. Acolo, spre bucuria mea, am fost aşteptat de : Shawn, Edward, John, Drew, Rose, Kay şi Lily. Am fost uimit să-i văd acolo aşteptându-mă, dar m-am şi bucurat, ofc. Sunt foarte de treabă ei. Un prieten de-al lui John, Nick, ne-a dus pe toţi acasă la mine. Nick era singurul care conducea că aveam 18 ani şi am ajuns şi noi într-un final la mine acasă. Vă daţi seama cum e să stea nouă persoane într-un Ford. Acasă la mine, mi-am lăsat bagajele şi Nick a plecat în treaba lui, lăsându-ne pe noi, copii, singuri. Toţi aveau skateul aşa că am mers să ne plimbăm pe sk8. N-a durat mult plimbărica noastră că am renunţat în a ne mai da pe sk8 că eram obosiţi şi am mers să mâncăm la un fast food [ nu mai ştiu numele ]. Apoi, am mers în parcul Hyde şi ne-am lălăit pe acolo muuult. Seara, pe la vreo nouă, am mers la un restaurant şi ne-am aşezat cocon la o masă. A venit un ospătar la noi şi ne-a întrebat dacă nu suntem prea mici pentru a sta la un restaurant. Ce tip -.- . Până la urmă am mâncat acolo şi eu m-am îndopat cu îngheţată. La 10:30 pm am plecat de la restaurant şi eu cu Shawn, Edward, Kay am mers la mine [ de fapt, ei au dormit la mine ] , ceilalţi ducându-se la casele lor. Cu ăştia trei amici am pălăvrăgit toată noaptea şi ne-am îndesat cu energizante. La 4:00 am ne-am culcat şi noi.

Vineri, 25 iunie


M-a trezit telefonul lui Kay ce cânta enervant şi era aruncat lângă capul meu. Era ora 10 şi ceva şi Rose suna ca o disperată. Am răspuns, morocănos, şi am aflat că sâmbătă vom avea parte de o surpriză din partea ei. Până la urmă, a luat-o gura pe dinainte şi am aflat că sâmbătă vom merge la Stonehenge. Dimineaţă am mers în parcul Greenwich şi am râs de nişte oameni de pe acolo ce erau tare talentaţi. Lily ne-a dus apoi la studiourile Riverside. Drumul mi s-a părut luung, dar ei nu se plângeau deloc. M-au făcut să mă simt bătrân :]] . Mi-a plăcut la studiourile alea şi chiar am lăudat-o pe Lily pt. ideea minunată. Aşa. La 5 şi ceva am mâncat la Mc şi am stat acolo mult că mă dureau rău picioarele. Dupaia, ne-am mai uitat prin vitrinele magazinelor, hotărându-ne ce vrem să cumpărăm. Toţi şi-au luat câte ceva şi eu am găsit nişte tricouri drăguţe. Seara, i-am cazat pe toţi la mine. Băieţii dormeau la primul etaj, iar fetele [ Rose şi Lily ] la parter. A fost penal.

Sâmbătă, 26 iunie

Ne-am trezit devreme că trebuia să plecăm cu mai mulţi oameni. Autocarul ne-a luat de pe Victoria Embankment şi am mers spre Stonehenge. Nu ştiu cât de lung a fost drumul că autocarul abia mergea şi ghidul semăna cu Dracula. Am râs de ghidul ăla de-am murit. Avea părul vopsit în negru şi dat pe spate şi semăna cu un pinguin. Am râs de el de s-a uitat urât la noi. Eh, nu l-am băgat în seamă. Pe drum, m-am plâns că de ce merg să văd nişte pietre aşezate într-un cerc. Răspunsul tuturor a fost că mergem ca să mă culturalizez. Mda. Am ajuns şi, surprise!, mi-a plăcut la nebunie. Nu am înţeles nimic din engleza lui Dracula, aşa că am cumpărat de nu ştiu unde un pliant şi am citit. E foarte interesant Stonehenge. Mi-a plăcut chiar mult. La prânz, am mâncat toţi la un fel de restaurant cu self serve care semăna cu o închisoare. Pereţii erau gri şi erau puse 3 mese lungi dintr-un capăt în celălalt al sălii pentru 3 autocare. Am ajuns acasă pe laaaa 11 noaptea şi i-am cazat [iar] pe toţi la mine. La 11:30pm eram toţi în pat morţi de oboseală.

Duminică, 27 iunie

Ne-am trezit târziiiu... Pe la vreo 12:30 pm. Mă durea capul teribil de tare şi am mâncat nişte cereale preparate de incredibila Rose! Hai că-i fac reclamă :]] . Later, am ieşit şi noi din casă. I-am dus pe toţi în South Bank la skateboarding. Acolo am stat foarte mult şi am întâlnit multe persoane noi. Printre aceste persoane noi, am întâlnit-o pe Aileen. E o tipă tare drăguţă. Se dă pe sk8 de trei ani, are părul brunet şi uşor ondulat, ochii de un verde ciudat spre albastru şi pielea albă. Arată chiut. E cu trei centimetrii mai scundă ca mine [are 1.75m] şi e destul de băieţoasă, dar, în aceeaşi măsură, feminină. Ne-am dat pe sk8 împreună toată ziua şi a fost cea mai tare zi. Apoi, am mers toţi cu Aileen la cumpărături şi ne-am luat o tonă de haine şi tot felul de prostii. În acea seară am stat alături de Leen la o terasă şi am trăncănit numai noi doi.

Luni, 28 iunie

Era ziua lui Leen. Aşa că nu mi-am făcut planuri cu ceilalţi şi am ieşit cu ea în parcul Richmond. Am stat la o cafenea şi am privit Tamisa. Cred că toată ziua am stat numai în parc, mai pe după amiază, am închiriat o barcă şi am făcut o plimbare de vreo juma de oră, văzând şi Ham House. Pe la apus, a venit şi momentul romantic. I-am dat cadoul pe care presupunea că nu i l-am luat [ mda, bucuria că car tot timpul un ghiozdan în spate ]. I-am luat cu o zi înainte un lanţ cu un skate, un tricou de la Element [ şi i-am nimerit măsura : > ] şi nişte roţi noi pentru skate pentru că ale ei păreau destul de uzate. I-au plăcut mult şi a fost aşa de chiut momentul de nu pot să-l descriu. Seara, m-am dus acasă şi am zăcut în pat, gândindu-mă la cele întâmplate.

Marţi, 29 iunie

M-am trezit cu Shawn şi Kay la uşă. Zâmbeau ca doi idioţi şi, nu ştiu cum, aflaseră de chestia cu Aileen. Tot îmi repetau : You love her. Be with her. Ei bine, m-am gândit că poate o să fac şi eu o dată ca ei. Erau mai breji ca ăştia din Românica. Am mers în South Bank unde am găsit-o cu nişte prietene de ale ei şi cu Rose. Ne-am dat pe skate ceva timp, gândindu-mă ce să fac. Till the end, m-am hotărât să îi spun. Am avut destul noroc că Lily şi Edward care sunt împreună mergeau la London Eye şi am mers şi eu cu Leen. Stăteam în cabine diferite în carusel şi i-am cerut [ finally ] prietenia lui Leen. A acceptat mai repede decât am crezut şi mi-a zis că şi ea mă plăcea de când m-a văzut. N-am să povestesc detaliat ce s-a întâmplat în continuare, dar nu a fost ceva siropos [ urăsc lucrurile siropoase ] . Seara, am stat de vorbă cu Kay căci a dormit la mine. M-am culcat devreme căci . . nu ştiu . . n-am rezistam mai mult de 2 noaptea.

Miercuri, 30 iunie

Kay a plecat devreme de la mine că avea treabă cu părinţii săi. M-am întâlnit cu Shawn pe la 11 am. La insistenţele mele, am mers la muzeul Madame Tussaud's. A fost cel mai mişto loc pe care l-am văzut în materie de muzeu şi mi-a plăcut la nebunie. Apoi, am mai vrut o dată în London Eye [ ador caruselul ăla ] , dar Shawn n-a mai vrut. Aşa că ne-am dus la un fel de mall unde am jucat bowling în draci [ a venit şi Aileen ] . I-am bătut pe toţi trei de i-am făcut măr şiii, o dată, am avut scorul 69 : > .

Joi, 1 iulie

Well, aveam chef de aventură, aşa că i-am luat pe Kay, Ed, Shawn, John, Rose, Leen şi Lily la Închisoarea subterană din Londra. Era foarte înspăimântătoare şi nu era recomandată celor slabi de inimă, dar toţi au mers. Eu eram tare curios să fiu martor la Marele Incendiu, la crimele lui Jack nu ştiu cum şi aşa mai departe. A fost foarte interesant, dar unii s-au mai speriat. En fin, mie mi-a plăcut. As usual, dupaia ne-am dus în South Bank şi mi-am arătat impossible-ul pe acolo, deşi mulţi ştiau să facă trickul. Seara, John şi Ed au dormit la mine, zicând că dacă dorm acasă o să aibă coşmaruri legate de criminalul ăla..Jack. Till the end, Ed tot a avut un coşmar cum el era ucis :]] .

Vineri, 2 iulie

Azi am mers cu Aileen, Ed, Rose şi Kay la cumpărături. Eu am făcut traseul de care au fost foarte mândrii. Întâi ne-am dus la Harvey Nichols unde a fost tare mişto şi am mâncat şi sushi acolo. Apoi, am mers la Liberty, Tower Records [ love it ] , Waterstone's Piccadilly [ cea mai mare librărie evăr ] . Am stat acolo până seara şi ne-am cumpărat o tonă de chestiuţe mişto şi am dat muulţi bani pe căcăţelele alea.

Sâmbătă, 3 iulie

M-am trezit devreme... Pe la 8:34 am [ wtf ? o.o ] şi am stat în pat. Mă săturasem să vorbesc în engleză aşa că l-am sunat pe Jesus. Am vorbit cu el la telefon şi i-am povestit toate cele până când mi s-a descărcat telefonul. Am ieşit pe afară cu Kay şi pe la vreo 1 pm sau 2 pm am intrat în casă şi, surpriză!, mi-a mers netul. De atunci, am trăncănit pe mess cu muulte persoane, printre care Denny şi Savarina Ali. Acum am câteva probleme pe cap, dar Denny m-a ajutat într-o oarecare măsură şi îi sunt recunoscător.

Gata. Am scris aici de vreo 3 ore. Bye and see ya soon.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase