Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

sâmbătă, 10 iulie 2010

Leapşăăăă

Ştiţi ce-i asta, nu ? :]]

Nume: Metal or Alex . . choose : >
Vreau să devin: Un skater la fel de bun ca Tony Hawk
Îmi plac[e]: Să stau, să mă dau pe skate, să fac fotografii şi să vorbesc pe mess.
Nu îmi plac[e]: Cocalarii, piţipoancele şi toţi idioţii de pe lumea asta.
Cuvântul meu preferat este: Fuck you !
Azi am făcut: M-am dat pe skate şi am stat cu amicii.
M-am plictisit de: Laptopul meu -.-
Sunt: Metal , ofc !
Am nevoie de: Un şut în fund :]] Deee...ciocolată
În curâand voi:Ieşi pe afară.
Dacă va fi fată, primul meu copil se va numi: Rose
Dacă va fi băiat, primul meu copil se va numi: Roland ori Alex
O trupă: Sonata Arctica, ofc.
O melodie: Broken
Eu spun copac, tu spui: Fuck you! : p
Site-ul preferat: blogul meu, ofc.
Cel mai scârbos lucru: Când oamenii te scuipă când vorbesc.
Cel mai drăguţ lucru: Eu. :> Sunt narcisist rău.
Stilul pe care îl adopţi: Punk and goth.
Dulciuri: Ciocolată.
Ceva de băut: Pepsi.
Dependenţe: Deee..skateboarding.
Ce reacţie ţi-a provocat HSM?: Well, îmi venea să vomit. E lame.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase