Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

miercuri, 11 august 2010

Idei .

Dat fiind faptul că voi fi plecat din Londra de mâine până duminica viitoare în Scoţia, mi-am făcut câteva planuri. Nu sunt cine ştie ce, dar la Kay acasă - acolo locuieşte bunica lui - este o linişte dinaceea ce te poate doborî uneori. Totuşi, doresc să profit de această linişte. De când n-am mai stat eu într-o curte, cu laptopul în braţe scriind ceva la un fic sau citind câte ceva ? Hm, de mult, desigur. Vreau să mă axez pe ficurile pe care le-am început Dorinţe Periculoase şi O frântură de speranţă, dar, totodată, vreau să mai încep câteva lucrări. Am multe idei în ultimul timp, unele în desfăşurare, altele zburând prin mintea mea. Well, vreau să încep să lucrez la ele şi, cine ştie, să le postez pe zup.
Also, mai am câteva promisiuni de ţinut faţă de userii de pe zup şi am să încerc să mă ţin de cuvânt.
Bine, fraţilor, eu vă urez distracţie plăcută-n vacanţă căci curând începe şcoala ( bleah ! ) . Am să postez mai rar sau ( poate ) mai des pe blog. Depinde de cât de mult mă afectează statul în natură şi auzitul ciripitului păsărilor. : )) Poate am să ajung acasă nebun de legat.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase