Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

miercuri, 11 august 2010

Looking for myself

Nu ştiu de ce, dar în ultimul timp vreau să mă schimb - nu, nu de haine. Vreau să fiu altcineva, să pot deveni o altă persoană oricând aş dori. Imposibil. Totuşi, aş vrea să aflu cine sunt eu cu adevărat. De ceva timp vreau să mă descopăr, să văd cum sunt cu adevărat. Nimeni nu e ceeace pare. Oare eu sunt cu adevărat cum cred ceilalţi că sunt? Sau poate că ceilalţi cred că sunt ceva ce, de fapt, nu sunt ? Tot timpul aş vrea să fiu altfel. Mai spontan, mai diferit. Dar, totodată, vreau să văd cine sunt eu cel adevărat.Vreau să mă descopăr şi vreau să fiu altfel. Vreau să-l părăsesc pe eu cel de paişpe ani şi să privesc în viitor, să uit de trecut. Vreau să mă schimb. Nu-mi doresc să fiu tipul acela căruia îi plăcea să fie plăcut de toţi şi, pentru a obţine această plăcere a celorlalţi, să mă prefac. Vreau ca prietenii să mă placă pentru ce sunt, nu pentru ce aş pretinde că sunt. Totodată, vreau să mă apuc de toate sporturile extreme pe care le pot practica. Nu vreau să mă tem nimic. Vreau să fiu neînfricat căci frica este sentimentul ce-i face pe toţi să fie vulnerabili, iar eu nu doresc să fiu aşa. Nu mai vreau să-mi rănesc prietenii din diferite motive puerile. Bine, sunt leu şi niciodată nu realizez când rănesc pe cineva, dar, poate, pot schimba asta. De fapt, sunt sigur că pot. Şi doresc să mă axez mult mai mult pe scris. E o pasiune pe care nu doresc să o las baltă niciodată. Totuşi, poate că aş vrea să nu fiu aşa de sensibil. Poate uneori lipsit de sentimente căci şi ele mă fac slab în faţa celorlalţi. Ah, şi amuzant şi narcisist voi rămâne întotdeauna. Un eu care nu e aşa nu e un eu adevărat.
Sincer să fiu, nu ştiu cine sunt cu adevărat şi încerc să mă descopăr - cât de cât . Mda, se întâmplă cum zicea dragul de Edward - că o să încep să mă întreb cum sunt eu cu adevărat.
Bine, cred că am delirat pe aici destul.

_____________________________

Azi am primit şi o veste d'asta uluitoare şi surprinzătoare. Eu, Jez, Lily, Kay, Rose, Shawn - pe scurt, toată gaşca - vom merge la ţară la Kay. Hah, şi 'ţară' la el nu e un cuvânt adecvat pentru locul unde vom merge. Adică, God, ne cară pe toţi la casa sa din Scoţia. Chiar voiam să văd fustele scoţienilor. : )) Ăăă, pardon, kilturile. Parcă aşa se numeau : ]] . Oricum, nu mai ştiu numele oraşului , dar vă voi anunţa curând - când îmi amintesc : )) .

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase