Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 9 august 2010

Mah b - day

Mi-a fost lene să povestesc ieri, dar revin azi, deşi mi-e lene.
Well, dimineaţă m-am trezit cu un castel de cadouri deasupra mea şi mi-au căzut toate în cap. Apoi, când am coborît jos, i-am văzut pe toţi. Erau toţi amicii din Londra, cei din România - cei mai apropiaţi - , mama, tata şi amicu meu din Japonia. Erau toţi şi m-am bucurat enorm. Maică-mea şi taică-miu se comportau tare bine şi am lăsat în urmă toate certurile din trecut. Am primit după micul dejun nişte îngheţată-n cap de la Kay care se pricepe foarte bine la mâncatul îngheţăţii. Dupaia, am ieşit prin curte unde ne-am jucat diferite jocuri gen : basket, ne-am dat pe rampele din curte pe skate, mini golf - nu-s un fan - , şi aşa mai departe. Dupaia, înainte de masa de prânz a venit momentul minunat de deschis cadourile. Ah, şi ce cadouri minunate au fost : x . De la japonezul meu - i-am dat poreclă : Curry - am primit două costume de cosplay : Ciel Phantomhive [ Kuroshitsuji ] şi Lelouch Lamperouge [ Code Geass ] - două personaje pe care le ador. De la Kay am primit nişte axe noi că alea vechi scârţâiau şi un alt deck negru pe care scria 'Skate 'till die' . De la Edward şi Rose o carte de bucate - sunt un bucătar groaznit şi aşa cred ei că mai învăţ : )) - , o pereche de bocanci de piele negrii, nişte mânuşi pentru bmx şi mai multe tricouri tare mişto - v-am spus că Ed se pricepe la tricouri şi că îi plac unele mişto ? . De la Lily o pereche de pantaloni în pătrăţele negru cu roşu ce i-am căutat de am înnebunit şi un tricou pe care scrie : If you read this, then you're so idiot ! . De la Jesus am primit nişte cărţi pe care i le-am cerut că le voiam în română - Invocarea de Kelley Armstrong , seria Vampirii Sudului, Povestea lui Lissey şi Cimitirul Animalelor de Stephen King - , un lanţ de gât cu un fel de tăbliţă din piele şi o aripă de demon şi muulte tricouri de la magazinul meu preferat şi, era să uit, mult iubitele mele urechiuşe de elf : x . În rest am mai primit multe cadouri - cd-uri, jocuri video, filme etc. De la părinţi am primit un televizor cu plasmă uriaş O.o - too big - , un xbox, o chitară electrică roşu cu negru, un bass negru, nişte tobe, un keyboard - asta ca în camera de recreere să îmi instalez propria mini - şcenă - şi un aparat de aer condiţionat de mare capacitate pentru mini - sala - de - cinema din casă că mă plângeam că e prea cald în casă. Ah, şi nu mai ştiu de la cine . . parcă Bugă . . am primit un aparat nou de fotografiat. E profesional: Nikon cu 15 mega pixeli . Oricum, face nişte poze geniale. După cadouri a urmat masa de prânz şi, după ce am păpat, ne-am cărat în sala de recreere ca să ne jucăm pe xbox, psp, wii şi cine vrea să cânte la instrumente. Dupaia, ne-am uitat la nişte filme în sala de cinema care a fost apreciată mai de toţi - ofc, fotoliile erau super comode : x .
Apoi au urmat torturile. Ofc, toate erau de cioco. Unul era în formă de chitară, iar celălalt era format din mai multe - scria Metal, iar fiecare literă era , de fapt, un tort. Seara am făcut un foc de tabără şi am fost pus să lipesc şi să scriu pe un fel de deck de la un vechi skate tot ce am realizat sau nu la vârsta de paişpe ani, tot ce mi-a plăcut sau nu şi aşa mai departe. Apoi trebuia să o arunc în foc. E un fel de tradiţie în familie - şi nu ştiam de ea. Aşa ia foc eu cel de paişpe ani şi las loc liber celui de cinşpe ani. Mă rog, ceva de genul. Dupaia a fost timp liber. Unii s-au dus în sala de recreere, alţii să vadă un film, iar eu l-am cazat pe Jesus în camera lui că o să stea două săptămâni la mine. Ah, şi ne-am bătut în acea zi cu frişcă şi mâncare : ))
A fost o zi mişto. Acum mă car că vreau să citesc manga Kuroshitsuji. Byee . Rock on!

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase