Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

vineri, 6 august 2010

Revin

N-am mai scris de mult. Dar n-am chef. O să scriu totul pe scurt, fără multe detalii fiindcă am treabă.
În Japonia a fost mişto şi Tokyo e un oraş tare mişto. Am fost şi-ntr-o excursie de o zi în Osaka şi mi-a plăcut. E frumoasă Japonia şi aştept cu nerăbdare să mă întorc acolo. Ah, şi mi-am făcut şi-un amic, Nath, dar îi place să i se spună Nate. Cei ce au zis că Japonia e frumoasă, au avut mare dreptate.
Dacă vreţi amănunte, spuneţi şi am să scriu alădată.
Aşa. Am destulă treabă zilele astea. Tre' să verific litera P pe extra şi sunt tare-n urmă - episodul 5 din Pandora Hearts - fiindcă am fost plecat şi mi-a sărit din cap. Trebuie să recuperez, deşi lenea e destul de mare. Oricum, am să termin eu zilele astea.
Duminică e ziua sfântă în care m-am născut şi toţi amicii vor să dea o petrecere la mine acasă, din păcate. Doream să lâncezesc în pat, să tot repet fiecărui om 'I feel like a cheese' şi să dorm. N-am parte de norocul ăsta, presupun. E posibil ca sâmbătă să mă expulzeze acasă la Shawn pentru pregătiri. Într-un singur cuvânt: oribil. Urăsc petrecerile de ziua mea şi nu-mi place defel să stau şi să-i ascult pe alţii cum îmi cântă 'Happy b-day'. E naşpa. Tot timpul mi-am dorit să mă pot transforma într-o pisică şi să fug de acolo repede. E chinuitor şi naşpa. Acum, le-am spus tuturor că vreau nişte urechi de elf, dar să vedem cum n-o să primesc aşa ceva. Anu' trecut am vrut nişte roţi pentru skate şi am primit nişte ochelari de soare de la respectivul. Deci n-am să am noroc nici anul ăsta.
Am scris cam mult. Plec. Pa.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase