Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

vineri, 18 iunie 2010

bumpy day

Am o presimţire că întrebarea ce stagnează în mintea vostră de la citirea titlului este : Ce e ziua Bumpy? Well, în fiecare an eu şi cu prietenii mei ne dăruim câte ceva făcut de noi [ picturi, desene etc. ] Numele a fost inventat de celebrul Jesus, dar nu ştiu de unde vine.
Azi ne-am întâlnit toţi într-un părculeţ micuţ pentru a ne dărui frumoasele lucruri. Anul ăsta, ei bine, eu am făcut brăţări împletite cu şase sau opt sfori. Mi-a luat ceva, dar a meritat căci brăţările astea sunt foarte mişto şi sunt apreciate de oameni. Mi-am păstrat şi eu una [ mov cu turcoaz şi verde ] . Aşa . . Le-am dat tuturor prietenilor mei, dar mai trebuie să le dau câtorva. De la Jesus am primit un lanţ de piele pe care erau agăţate diferite medalioane foarte tru. Mi-a plăcut şi chestia de la Yo, un tip, care mi-a dat o bentiţă de care erau prinse sau cusute două urechi de pisică negre <3 . Cred că şi-a amintit cât de mult îmi plac urechiuşele alea. Mai au şi culoarea părului meu.
De ce ne dăm diferite cadouri făcute de noi o dată pe an?
Pentru a dovedi că suntem încă prieteni la cataramă şi că ţinem mult unul la celălalt.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase