Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 14 iunie 2010

vacanţă. [ 9 zile ]


Ok. Vacanţa. Cel mai frumos moment al anului şi alea alea, nu ? Adică, în vacanţă scapi de şcoală, de teme [ pe care unii nu şi le fac tot timpul ], de unii profi nesuferiţi şi . . de tot ce înseamnă trezit devreme [ pt. Nya spre exemplu ] şi învăţat. Şi totuşi, mi se pare destul de plictisitoare uneori. Spre exemplu, azi a fost oficial prima zi de vacanţă şi prima zi în care sunt a opta. Mă rog, primul lucru îmi place mai multicel. Dar ce am făcut în această primă zi de vacanţă ? Nimic. M-am trezit întâi la nouă că lătra un câine nenorocit din curtea din faţa blocului, apoi la doişpe jumate că . . eh . . îmi era foame. Apoi, am făcut câteva trickuri prin casă [ kickflip şi impossible ] şi m-am trântit în pat. Când a venit taicămiu de la Mediagalaxy parcă, mi-am primit comanda de ieri seară: să-mi ia nfs. Surpriză!, m-am pricopsit şi cu Sims3 şi World Adventures. Am instalat Sims normal şi îi dau dreptate lui Nya: nu e cine ştie ce joc. Adică, grafica e varză. Aia de la Prince of Persia e de mii de ori mai mişto <3.>
  • Plec acasă în Londra. Poate că vă întrebaţi de ce am zis că Londra e 'acasă'. Well, eu nu sunt sută la sută român. Mama s-a născut acolo şi eu la rândul meu m-am născut acolo. Numai tata e din România. D'asta mama are o casă acolo şi mă duc destul de des în Londra [ plus că pot să stau cât vreau pe străzi şi am mulţi prieteni acolo ].
  • Concert AC/DC. Am negociat mai de mult cu tata şi a zis că o să mă ducă vara asta la concertul AC/DC din America. De aceea n-am fost la cel din România.
  • Concert Sonata Arctica. Pe ăsta nu aveam cum să-l ratez. Deşi nu e în România [ ofc, în ţara noastră prăpădită] tot mă duc. O să aibă loc în Serbia în cadrul Metal Camp, pe nouă iuliue parcă.
  • Mers la mare în Turcia. Gata, îmi place ţara aia mult di tot. În plus, numai în Altalya am găsit un hotel ultra all inclusive unde se dau fructe de mare <3.>
  • Japonia. Anul trecut m-am rugat de părinţi să mă lase să merg în Japonia şi iată că am reuşit. O să merg pe nu ştiu ce dată în Tokyo. Păcat că mi-a scăzut interesul faţă de această ţară.
Probabil că în restul timpului voi sta prin România, dacă voi mai avea timp.
Deci, mai sunt nouă zile până când voi pleca în Londra <3>

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase