Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

vineri, 11 iunie 2010

Graffiti. Desen.

Graffiti. Cel mai mişto lucru. Înainte îmi plăcea într-o cantitate mai mică, dar acum a început să-mi placă mult de tot. Adică, mie îmi place. De fapt, ador toate chestiile care sunt mai ciudate. Azi am făcut un graff ciudăţel. Trebuia să scrie sk8, dar nu ştiu cine l-ar înţelege. Oricum, e mişto [ doar e făcut de mine ].
Apoi, ca să fiu şi mai cul, m-am apucat să desenez. E doar un singur desen, dar îl ador. E cu SA, deci se înţelege de ce îmi place atât de multicel. Adică, cui nu i-ar plăcea un desen cu trupa preferată ? În orice caz, eu l-aş adora.
Well, nu ştiu ce m-a apucat să scriu chestia asta. Poate doar ca să scriu ceva pe aici şi ca să mă aflu în treabă. Nici eu nu ştiu de ce :]]

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase