Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

marți, 15 iunie 2010

Furtună. [ 8 zile ]


Deci, mai sunt opt zile până când plec. Ăsta a fost primul lucru care a trebuit să-l spun pe ziua de azi. Cred că fac un final countdown :]] . Încă opt zile să vă gândiţi că o să vă sâcâi pe tema asta. Ah, ce bucurie e să vă . . enervez.

Bine, să trec la esenţial ? Sau, mai bine, trăncănesc despre cele opt zile rămase? :]] Hai să nu te mai sâcâi atâta, dar mâine o să revin să-ţi zic că mai sunt şapte zile :] .

So, aseară am stat cu Jesus până laaa . . şase dimineaţa. Ne-am uitat la nişte filme, am trăncănit and so on. Când noi ne-am culcat s-a terzit taicămiu şi noi râdeam de nu mai puteam pe tema asta. La unşpe juma ne-am trezit. De fapt, eu dormeam pe jos şi Jesus cu capu pe picioarele mele. Ce faţă am făcut amândoi când ne-am văzut cum dormeam. Şi, culmea, ne întrebam: Mă, dar cum am ajuns pe jos că ne-am culcat în pat? :]] Mda, am găsit explicaţia că ne-au răpit extratereştrii şi că au reuşit să ne lase pe podea că nu ştiau ce-i aia pat. Plauzibilă, nu ? Apoi, am murit de cald până la vreo unu juma. Jesus tot trăncănea despre diferite tâmpenii, dar, în definitiv, ne distram. Adică, am descoperit că el este iubitu meu :)) . Adică, iubitu meu amic. Încă nu-s gay :]] . Şi am aflat că el îmi spune Metăluţ. Sună cul nu ? :]] E normal că orice poreclă de-a mea sună mişto pentru că eu sunt mişto. Să termin cu narcisismul? Da, dar nu te bucura, o să fiu din nou narcisist. Apoi, la două am plecat în parc. Sau asta era prima direcţie. Am ajuns să luăm metroul şi să mergem la piaţa romană. Adică, era prea cald afară pt. a merge în sk8park. Acolo am fost la Diverta unde am văzut sicriul cu 'tallica. Tot mă întreb ce o fi în el, dar nu o să plătesc patru milioane pentru acesta. No way. Ne-am jucat pe PS3 acolo. Era un joc cul cu maşini şi am stat vreo oră jucându-ne căci era şi răcoare acolo. Mult noroc pe noi. Ce am buşit maşina aia da' l-am întrecut pe Jesus. Ah, şi ce bine stăteam acolo pe jos [ de fapt de sk8 ]. Ce se holbau cumpărătorii la noi :]] . Dar n-am plecat de acolo fără nimic. Ne-am luat un pachet de gumă Five. Ador alea <3. style="font-style: italic;">Ce doreşti, doamnă?
A tăcut imediat. Tot de la metrou, ne-am luat câte un covrig, da' ni le-au furat nişte copii [ mă rog, cred că erau ţigani ]. Oricum, era un leu covrigul, deci nu era mare pierdere. Am ajuns şi noi, într-un final, în sk8park. Acolo erau toţi. Am făcut împreună câteva trickuri, am primit un sk8 în burtă de la mult iubitul meu Jesus că a vrut să facă impossible. Ah, ce a durut ! Eh, se oftica şi el că mie îmi iese trickul. Jesus şi cu încă doi s-au dus să ceară o ţigară, în timp ce eu stăteam şi mângâiam o mâţă pe care am găsit-o hoinărind pe acolo. Drăguţă oricum! Şi, spre bucuria mea, Jesus s-a întors cu un pachet de ţigări, aşa că am putut fuma şi eu una. Bun! De când n-am mai fumat... Şi, buf!, la şapte seara, bunicămea m-a sunat să-mi spună că acasă ploua cu găleata şi bătea vântul. Ciudat, în parc era soare. În cinci minute a început să se înnoreze şi toţi au început să se strângă. Eu cu Jesus stăteam cei mai relaxaţi. A început să picure, dar tot n-am plecat xD. Când a început să plouă tare, am plecat şi noi. Autobuzul era gol şi noi râdeam ca proştii deşi afară ploua taree şi noi n-aveam umbrelă. Uf, şi străzile erau plineee de apă. Adică, apa ajungea până la uşile maşinilor. Zici că mergeam cu autobuzul pe Sena :]] . Când am coborât, ne-am făcut leoarcă în două minute. Şi se uda şi sk8ul >.< . Când trebuia să traversăm, era o baltă imensăă şi când am călcat în ea, mi s-au udat shozii. Şi erau din piele T-T . Într-un final, l-am luat pe Jesus la mine şi azi că stătea departe şi era ud tot. Cel mai naşpa era că ni s-au udat şi sk8urile şi asta ne-a făcut pe amândoi de suferit. Rău. Ajunşi acasă, de pe amândoi curgea apa [ şi eu care mă spălasem pe cap aseară ! ] . A fost o furtună naşpa că mi-a udat tot sk8ul, dar, pot să spun că, mi-a plăcut la nebunie să văd fulgerele şi să aud tunetele <3.>

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase