Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

marți, 1 iunie 2010

o profă bătută-n cap

Azi trebuia să facem două ore de mate că na' e grevă. Nu aveam chef să mă duc pentru două ore amărâte, aşa că am sunat-o pe diriga. Conversaţia, nu prea lungă, a decurs cam aşa:
eu: Doamnă, eu nu vin azi la şcoală.
diriga: Bine. Mulţumesc că ai anunţat.
eu: Eh, cu plăcere doamnă!
diriga: Ah, Alex, să nu uiţi să mergi la cele două ore de matematică.
eu: Dar doamnă, nu vin. O să mă străduiesc foarte mult ca să nu vin.
Apoi am închis receptorul. A fost chiar funny. Acum ştiu şi eu ce memorie bună posedă draga mea dirigă.
Am aflat altceva cul azi.
Mâine merg cu tata la Braşov. Nu că ar fii o bucurie enormă pe mine, dar el a zis că dacă îl însoţesc, în timp ce lucrează, mă lasă să îmi cumpăr tot ce vreau. Destul de cul, nu? Eh, mie-mi convine. Naşpa e că o să mă car şi cu o colegă de servici de-a lui după mine. Nu mă lasă să merg singur că cică pot să păţesc nu ştiu ce. Oricum, aşa aia are maşină şi conduce şi mă voi putea deplasa mai rapid. Totul în detrimentul meu.
Ah, mă, pe 27 iuluie, merg la cursa de Formula 1 din Budapesta. Altă surpriză de-a părinţilor. Nu ştiu dacă o să mă uit la cursă sau o să mă vântur prin oraş, pe sk8. Asta o să mai văd, având în vedere că mai am muuult timp la dispoziţie.
Hai că eu am plecat afară. Mai vorbim.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase