Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 10 iunie 2010

încă o leapşă

Zodia – Leu adică cea mai cul zodie.
Aş vrea - Să ies weekendul ăsta cu sk8u în parc.
Păstrez – Primul meu sk8.
Mi-aş fi dorit – Să nu fii trăit niciodată în ţara asta.
Nu-mi place – Că o să pierd weekendul ăsta în modul meu nespecific.
Mă tem – De un cur.
Aud – Nickelback - If everyone cared.
Îmi pare rău – Că pleacă amicul meu de-a opta [ de fapt, amicii ].
Îmi place – Că o să stau mare parte din vară în Londra.
Nu sunt – Drăgăstos.
Dansez – Breakdance.
Niciodată - Să nu te pui cu persoana mea că te fac praf.
Par – Cul, deşi sunt aşa.
Plâng – Nu fac asta.
Nu-s întotdeauna – Drăguţ cu oamenii.
Nu-mi place la mine – Chestia că am răcit acum.
Sunt confuz – În legătură cu ziua când o să-mi iasă din nou impossible [ a ieşit azi şi sper şi mâine ] .
Am nevoie – De mulţi bani că iar i-am terminat.
Ar trebui – Să îmi iasă iar impossible şi chiar mai bine.

3 interesați:

Sinderella spunea...

Oh, si tu esti leu?:> Ne-am nascut in cea mai cul zodie:>
Apropo, si eu plec la Londra vara asta. Poate te vad pe undeva:D

Diana spunea...

Leuleee, fă cunoştinţă cu un nativ din cea mai a dracu' zodie :)), capricornul. Leii sunt cul şi aşa mai departe, dar numai un capricorn te omoară cu zile :)). Dacă are ascendent tot în capricorn, adică aşa ca mine, i se mai zice şi dracu' în persoană :)).
Bine, bine, să lăsăm asta. Leule, s-ar putea să-ţi fur şi eu leapşa. Îmi dai voie :)) ?

Metal spunea...

Sigur, capricornule, te las :))

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase