Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

miercuri, 16 iunie 2010

Leapşă [ 7 zile ] .

Well, mă plictisesc. Jesus încă doarme şi afară e răcoare [ lucru foarte cul fiindcă nu mai e soarele ăla oribil ] <3. L-am luat de pe blogul lui Ayuka care l-a luat de pe blogul lui Cherie. Let's start.


1.Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
Cred că atunci când am câştigat cinci meciuri de basket la rând.
2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Pe taicămiu când i-am promis ceva şi, din păcate, n-am reuşit să fac acel ceva.
3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
Trickuri pe sk8 ! Sunt singurul din tot grupul meu care poate să facă impossible. Mă pot considera norocos.
4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Enervez oamenii şi îi pisez la cap. Niciodată nu pot să stau fără să enervez sau să sâcâi pe cineva.
5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Doamne. Nimic rău. Nu am o mare manie pentru bani. Aş munci pentru ei.
6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
Nu ştiu. Ambii mei părinţi sunt spontani şi le plac sporturile extreme. Cred că astea ar putea să fie.
7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
În ziua când mi-a ieşit pentru prima oară impossible şi de ziua lui Jesus.
8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
Ofc, Cristian. Pute de prostie.
9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
Manelele.
10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
Nu ştiu. Nu sunt des emoţionat. Pot spune că eram emoţionat în ziua după care am făcut impossible. Îmi era frică dacă o să-mi mai iasă şi iată c-a ieşit.
11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
Un sk8 dinăla de ultimă generaţie.
12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Cred că a fost ziua în care a dat un camion de îngheţată peste mine, acum vreo patru ani. Intrasem în comă, dar apoi m-am simţit stânjenitor căci n-am fost atent.
13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?
Nimănui.
14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
Când mi-am sucit piciorul rău şi nu i-am spus mamei decât după ce nu mai puteam coborî din pat.
15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta?
Oraşul în care locuiesc.
16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
Cu prietenii :]] .
17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
Nu mai ţin minte.
18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
Nu iubesc pe nimeni deci nu ştiu.
19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
Spontanitatea.
20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
O păpuşă cu un skater care mi-a adus-o mătuşimea din NY. Încă o mai ador.
21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
Pe nimeni. Poate doar pe Jesus.
22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
Pe mine : > .
23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
Arta de a te da pe sk8.
24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
Unchiul meu.
25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?
Narcisismul meu excesiv.
26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Fuck you ! [ sunt pe jumătate englez ]
27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
În sk8park.
28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
În fiecare zi aud chestii de genul: "Alex, eşti foarte drăguţ!", "Arăţi aşa de bine!" . M-am şi săturat de ele.
29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
Jesus, ofc, Bogdan şi Nya.
30. Pentru ce te rogi cel mai des ?
Nu mă rog.
31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
Jesus.
32. Care a fost primul tău vis împlinit?
Primul meu sk8 cu adevărat performant.
33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
La paişpe ani.
34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
Laptopul.
35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut cu o persoană de acelaşi sex cu tine?
Să dorm în pat cu el şi să-l pup pe obraz [ ultima este o provocare ] .

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase