Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 23 septembrie 2010

Amusing facts.

( Postarea asta am scris-o aseară, dar mi-era prea somn ca să o postez xD ) .

În sfârșit e seară și am scăpat de la școală. Săptămânile astea au fost... obositoare. Teste peste teste și așa mai departe. Oricum, nimic nu e greu, deci nu mă plâng, dar avem multe ore pe zi. În fine, nu mă plâng. Mai am de suferit câteva ( multe ) luni. În postul ăsta voiam să vă zic câteva lucruri . . . uimitoare și totodată amuzante ( eu am râs ) despre Spania.
Și în Spania sunt destui cerșetori ce stau pe cartoane pe străzi. Cerșetorii ăștia se duc în supermarketuri și își iau diferite chestii de mâncare și pleacă ( fără să plătească ). Polițiștii îi văd pe cameră, se duc după ei și... nu le fac nimic ! Le spun doar : „Data viitoare să schimbați magazinul!” . La faza asta am rămas interzis. Cum să iei ce vrei dintr-un magazin și să nu pățești nimic, doar să ți se spună să schimbi magazinul? * laughs * Dar asta nu e numai în supermarketuri, ci și la magazinele de haine, în mall - uri. De exemplu, poți să iei ceva de la Louis Vuitton și să-ți spună vânzătoarea să schimbi magazinul o.o . Genial ! * laughs *
Tot în Spania, dacă te duci într-un supermarket ( gen Carrefour ) poți să - ți pui câte alimente vrei în coș și dupaia să te așezi la mesele așezate înăuntrul magazinului. Și poți să mănânci tot ce ți-ai pus în coș, fără să plătești nimic. Dar poți să mănânci până în 400 de euro. Iar când vine nenea care-i de pază în supermarket să te întrebe de ce mănânci mâncarea din magazin fără să o fi plătit și tu mănânci în acest timp, poți să-i spui că n-are voie să te deranjeze în timp ce tu mănânci. După ce termini să te-ndopi, ăla o să vină din nou și o să întrebe același lucru și scapi doar spunând : „Am mâncat până-n 400 de euro ” . Genial * laughs * .
Și ultimul lucru, dacă spaniolilor le vine să facă . . .treaba mică sau treaba mare pe stradă, se așează în mijlocul străzii și fac ce le vine. Also, dacă stau la o coadă-n magazin și au o nevoie, se așează și fac chiar acolo. Până și-n sala de cinema n-au nici o reținere să se ușureze.
Hm, cam atât. Mi-e cam somn și cred că mă duc să mă uit la tv xD .

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase