Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 30 septembrie 2010

Concerte.

Azi a fost o zi ciudată. Mă rog, nu chiar ciudată... A fost și extrem de plictisitoare. Ce am făcut azi ? Am râs, am alergat de colo colo și m-am plictisit.
Împreună cu un coleg, Johnny, am fost de serviciu, ca să spun așa. La sport ne-a pus să aducem mingiile cu oină, cele de basket, volei și fotbal. A trebuit să alergăm prin toată școala după lucrurile astea și ne-a pus să le ducem înapoi and so on. Also, eu cu el a trebuit să-i ducem profei de gramatică testele la altă clasă și am pierdut toată ora ce o aveam în același timp.
Într-o pauză am mers cu o fată și un băiat să-mi iau un energizant și, când am ajuns la magazin, puf că n-aveam banii la mine. Și dăi și gândește-te ce să faci, că dacă mă întorceam după bani, atunci nu mai ajungeam la magazin. Noroc cu tipul ăsta că mi-a împrumutat destul pentru un energizant. Avril mi-a dat o țigară și am stat restul pauzei frecând menta pe bancă și vorbind despre diferite rahaturi neimportante. Și am întârziat la oră fiindcă am avut un motiv întemeiat. Stăteam noi ce stăteam pe bancă vorbind și iată că pomenesc de o tipă din parc ce semăna cu Avril Lavigne, iar Jake spune că o cunoaște. Numai că nu d-asta am întârziat, ci din cauza faptului că ne-am luat cu concertele din octombrie. Și așa am hotărât să mergem la Lifehouse ( 4, 5 și 6 octombrie ) , My Chemical Romance ( 23.10.2010 ), Amy MacDonald ( 26.10.2010 ) și Sum41 ( 29.10.2010 ) și Guns n Roses ( 13 și 14 octombrie ). Deci a fost genial. Și ne gândeam noi la concerte, la ce ne vom aștepta și vedem că începuse ora de un sfert de oră. Și dăi și fugi spre sala de clasă, întâlnește-te cu directorul adjunct și explică-i ce cauți pe culoare după ce se sunase, dupaia explică-i și profului de la oră de ce ai întârziat. Oricum, genial.
Dupaia am stat și am petrecut restul orei fiind ascultat la fizică ( că materia aia o aveam ) și am luat un 8 în notele din România fiindcă nu știam nici măcar titlul lecției pe care îl aveam de învățat, dar am reușit să-i rezolv o problemă și, na, asta m-a scăpat.
În octombrie, pe la început, o să merg într-o excursie cu clasa. Finally. Mergem pe lângăăă... nu mai țin minte. Eram atât de atent încât să mor de mai rețin. Oricum, cică nu o să meargă numai clasa noastră că suntem prea puțini și o să meargă și alte două clase mai mici. Fir-ar. În fine, merge clasa noastră și asta contează că o să fie caterincă. Profele cu care mergem sunt extrem de indulgente și i-au lăsat pe ăia cu care au mai fost în excursii să bea și să fumeze. Deci, o să fim mangă și abia aștept. Camerele de la hotel sunt geniale și în fiecare sunt două paturi mari. Cum s-a gândit și Kay, pervert things... Totul de la patul dublu.
Mă duc la teme. Mâine iară am o zi de căcat și începe să devină ceva... tipic. Adică, două ore de fizică, una de chimie, două de mate și încă câteva, dar astea-s cele mai grele. În fine. Altceva de zis ?
Ah, da, voiam să spun că nu-mi mai place atât de mult Guns n Roses, dar mă duc. Nu mai e aceeași trupă genială ca pe vremuri, cu Slash, dar ce să-i faci ? Îi accept și așa. Na, n-am de ales. Oricum, ador să merg la concerte, deci nu mai contează dacă trupa a scăzut sub ochii mei.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase