Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 16 septembrie 2010

Ghilotină.

A venit toamna și a început școala ! Pentru noi toți de data aceasta. Testele au început să curgă și durerile de cap mă îmbrățișază destul de des. Seara, la zece și jumătate - unșpe sunt terminat și nu-mi mai pot ține ochii deschiși. În fine, mai mult mă bucur că a venit toamna. Îmi place vremea și să văd cu frunzele devin portocalii și apoi să sar prin ele *laughs*. Also, îmi place că o să încep din nou să-mi port geaca de piele și bocancii ( să le scot de la naftalină : D ) . Zilele astea am fost teribil de macabru. Oricum, nu știu când am auzit o poveste genială : D . Trebuie să o scriu aici.
Într-un oraș micuț din Olanda ( nu mai țin minte numele ), în fața primăriei, în centru, a fost pusă o ghilotină. Era cea mai veche și, na, merita pusă acolo. Ideea amuzantă e că în piața aia se căsătoresc oamenii și mirele și mireasa își fac poze în fața ghilotinei *laughs*.
Mă rooog. M-am cărac căci mi-e lene să scriiiu.

1 interesați:

Anonim spunea...

Uniți de... ghilotină ? =))


EU ADOR TOAMNA <3

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase