Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

sâmbătă, 4 septembrie 2010

The last airbender


Azi am fost cu prietenii și colegii la film. : )) A fost mortal. Eram eu și Kay, Lily, Ed și alți câțiva colegi ( 3 ) și colege ( 5 ) . Am mers la The Last Airbender și pot spune că filmul a fost genial. Efectele au fost chiar mișto ( deși 3D - ul a fost destul de absent ) și mi-au plăcut personajele. De fapt, mi-a plăcut sora ăluia care era jucat de Jackson Rathbone ( parcă ) și prințesa aia de pe tărâmul apei. Erau ambele geniale : X . Also, mi-a plăcut chestia aia zburătoare, ce semăna cu o pisică : )) . Avatarul era genial și mi-a plăcut săgeata aia de pe capul lui : )) . I liked the things with elements. Aerul și apa erau pur și simplu geniale ( mi - a plăcut la nebunie valul ăla uriaș : X ) . Focul mi s-a părut destul de banal, iar pământul n-a apărut prea des. Mwhahaha, my element is fire, so I m the bad guy again : )) . Kay are elementul pământ, Lily aer și Ed apă ( da, după zodii ) . Deeeci, eu-s ăla baaad : )) . Dupaia am mers toți la Starbucks și ne-am îndopat cu niște gogoși ( so yummmy : )) ) și am băut câte ceva. Later am mers la bowling,iar o tipă când dădea , i s-au blocat degetele - n bilă și s-a dus cu tot cu ea : )) . Dar a dat strike ! :)) Eu am zis odată că dau strike, iar toți : No way ! : )) Hah, și i-am făcut, dând cu două bile-n același timp.
Dar cel mai mare scandal a fost după ce am ieșit de la film. O fată, Natasha, a început să-mi zică că de ce am ales filmul ăsta, de ce nu altul. Ideea e că i-a plăcut, dar finalul nu : )) . Era ceva de genul : „Îmi place și mie un film la nebunie și nu pot să-i văd finalul că apare-n 2011 ! ” :)) . La care eu : „Deci te-am convins că o să mergem în 2011 la film.” :> Faza în sine a fost genială.
Acum ne-am strâns cu toții la mine și pierdem timpul ( tot încercăm să ne organizăm , dar nu ne iese ! :)) ) .

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase