Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 30 septembrie 2010

Pauză.

1. Ai o poreclă?
Da. Metal, Metăl, Bearing.

2. Unde locuieşti?
Într-o casă -.- .

3. Ce înălţime ai?
1.79m.

4. Ai zi onomastică?
Normal * laughs * . Ce doamne iartă-mă ? Cum să nu am? : |

5. Ce ocupaţie- meserie ai?
Am și meserie mai nou ? * laughs * Well, îmi place să mă dau pe skate și să scriu : D .

6. Ai fraţi sau surori?
Nu.

7. Limba maternă?
Hmmm... greu de zis. Când eram mic, ziceam unele cuvinte în engleză, altele-n română.

8. Limbi vorbite?
Engleză, română, spaniolă și știu câteva cuvinte în franceză.

9. Colecţii?
De capete de mort, șireturi ( știu că le foloseam pentru a face un tablou ) și cheițele de la energizante, beri ca să-mi fac un lanț de pantaloni * laughs * .

10. Număr la pantofi?
Contează ? 42 - 43

11. Şcoli absolvite?
: |

12. Materia preferată?
Istoria și literatura engleză.

13. Ce hobby-uri ai?
Skateboardingul, snowboardingul, scrisul.

14. Bani de buzunar?
Am, am : ))) .

15. Dorinţă?
Să o ucid pe profa suplinitoare fiindcă mănâncă căcat, să am ochii verzi și să... îl cunosc pe Tony Hawk.

16. Vise?
Ce am visat azi noapte ? * laughs * O cucoană într-un coșciug plin de sânge ce fuma și-mi făcea cu mâna.

17. Număr norocos?
9 și 8.

18. Ai vrea să revezi...
Hmm... Pe fata aia din parc cu șuviță roz :-? . Like Avril Lavigne.

19. Ai animale de casă?
Da. Un papagal, o pisică și un câine. Frumoasă combinație, nu ? : D

20. Sentimentul cel mai preţuit?
Nu știu.Ura ? Durerea ?

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?
Cea de ieri.

Și iată că s-a terminat altă oră când n-a venit profa. Începe să-mi placă, deși frecatul mentei e cam plictisitor. Aștept să se sune pentru ca să mă duc la Jake ( un tip cul de la altă clasă ) și la Avril ( cool name. ) și să-i târăsc să-mi cumpăr un energizant și să fur o țigară din pachetul lui Avril. Rahat, mi-e un somn de mor -.- . N-am dormit decât câteva ore azi - noapte și o să mă culc la ora de fizică ca profa să-mi dea o palmă-n cap, cum obișnuiește.
Vreau să vină odată chestia aia numită vacanță de iarnă fiindcă vreau să merg la ski/snowboard. Și să mor dacă se vor hotărî odată ăștia cu care merg în ce țară vor. Eu tot cu Austria/Germania rămân fiindcă le ador pârtiile, sunt geniale. A fost foarte mișto în Zell am See și v-aș recomanda să mergeți acolo. Also, e mișto și-n Kirchberg și Kitzbuhel.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase