Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 27 septembrie 2010

Back in Black

De mult timp mă gândeam să-mi modific blogul, dar mi-a fost lene. Totuși, azi a fost o zi importantă și m-am gândit să-l schimb. Vremea e minunată și azi a venit ziua când mi-am scos de la naftalină bocancii, geaca de piele și toate tricourile/hanoracele cu formații. Also, mi-am scos de la naftalină și vechiul eu care-mi place mai mult.
Also, am schimbat și titlul fiindcă în ultimul timp sunt obsedat de melodie, dar totodată are și un al doilea înțeles ( cel de i'm back in my black t - shirts ) . Îmi place ( din nou ) din ce în ce mai mult negrul. Mă îmbrac destul de des așa și-mi place : D . Ce să mai zis ? Nici o idee.
O urăsc pe profa suplinitoare de matematică. Săraca cucoană cred că a căzut în capul ăla pătrat la naștere. Se crede Einstein. Ea știe tot, ea face tot. Ne dă și un rahat de test că 'noi n-am ascultat-o azi' : | . Chiar e căzută-n cap. Ce să-i faci ? Unii oameni cred că ei știu tot și pe toți ceilalți îi dă dracului. E dusă cu pluta xD .
Ei, ăsta cred c-a fost doar un post d-ăla al dracu de tâmpit scris doar de dragul de a-mi promova noile modificări și de a spune cât de retardată, idioată, de căcat este profa aia.


0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase