Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 5 septembrie 2010

Kuroshitsuji OVA

Cu ultima fărâmă de luciditate ce se scurge rapid din mine, voiam doar să zic că am vizionat OVA - ul din Kuroshitsuji. Nu vă gândiți că o să scriu mult pentru că n-am să fac asta. Cât mai pe scurt, I wish. So. Ranmao e genială ! : )) Să fie algă ? : )) Love that idea ! : )) Și partea când apărea cu ea a fost mortală ...am râs cu lacrimi : )) . „I like seaweeds! I like seaweeds!” . Genial, zău : )) . Also, Grell m-a făcut să râd muuult. Cum s-a dus așa spre Agni, iar ăla i-a dat una-n burtă, cum Lizzie i-a dat un șut în râu și cum a reapărut : )) . De fapt, partea când a reapărut a fost mișto răăău. Și cum șeful lui ( can t remember the name ) i-a tăiat o frângie de care atârna = ))) . Undertaker și Lau au fost geniali : )) . Mai ales Undertaker ( ador personajul ăla : x ) în rochia de prințesă = )) . Și cum Lau îl pipăia = )) . Doamneeee , m-am îmbătat cu OVA - ul : )) . Și Soma a fost genial : )) . Cum tot întreba că de ce nu e pe scenă, iar Sebastian i-a răspuns ceva-n genul : „Pentru că mănânci curry.” Genială partea =)) . Also, I liked Sebastian and Ciel a lot . A fost genială lupta dintre ei și cum Sebastian l-a luat prin surprindere pe Ciel. Dar alea erau săbii adevărate ? :)) I think so. : )) Și partea lui Ciel a fost așa de emoționantă . Nu știu, dar mi-a plăcut așa de mult. Părea că pune mult suflet în ce făcea. Bun actor mai e : D . Tanaka a fost genial, also. Cum Ciel vorbea cu el și el spunea doar : „ha ha ha” ( or something like this ) și Ciel zicea „ I see, I see” = )) . Mi-a plăcut chiar mult. Și la final a fost mișto, cum Hamlet n-a murit și nu s-a răzbunat, cum trebuia. Și Ciel, ce seamănă mult cu Hamlet, zicea la final : „I will die. I will revenge.” Sau ceva-n genul ăsta.
Oricuuum , mi-a plăcut muuult și văd că, deși am vrut să nu scriu mult, am reușit. Kuroshitsuji face ceva din mine : )) . Oricum, m-am îmbătat de râs : )) .
Sooo, mâine ori luni ( dunno when ) o să mă apuc de Kuroshitsuji II și sunt sigur că o să fie genial ( ofc doar e Kuroshitsuji ) . Abia aștept să-i văd pe Claude și Alois ( mă rog, cum se comportă că-n poze i-am văzut ) . De fapt, sunt extrem de curios să văd ce o să se-ntâmple.

4 interesați:

Diana spunea...

Ţi-am zis că e genial :)). Ştii că întotdeauna am dreptate.

Rox spunea...

Sunt o persoana foarte offtopic asa ca o sa trec direct la subiect :D .Team gasit pe Google!
http://i54.tinypic.com/30vj21x.jpg

Metal spunea...

Mwhahaha ! Știam eu că amicul Goagăl mă cunoaște biiiine : ))

Anonim spunea...

blogspot - > gugal < - blogger

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase